În primăvara anului trecut, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie, Jeep a publicat primele imagini și informații tehnice despre versiunile plug-in hybrid pregătite pentru două dintre modelele sale, Renegade și Compass.
La mai bine de un an distanță, constructorul american a deschis comenzile pentru cele două versiuni comercializate sub brandul 4xe, ocazie cu care a oferit informații tehnice detaliate despre acestea.
Astfel, dacă până acum știam doar că Renegade PHEV și Compass PHEV au variante de 190 CP și 240 CP, acum aflăm concret despre ce motorizări este vorba.
Ambele modele sunt echipate cu un motor pe benzină cu 4 cilindri cu capacitatea de 1.3 litri disponibil în versiuni de 130 CP și 180 CP, în timp ce cuplul maxim de este de 270 Nm.
Motorul termic este acompaniat de două motoare electrice, dintre care unul este pe puntea față și este cuplat la motorul termic, iar al doilea este amplasat pe puntea spate și oferă 60 CP și un cuplu de 250 Nm. În total, sistemul plug-in hybrid oferă 190 CP sau 240 CP.
La fel ca în cazul tuturor mașinilor plug-in hybrid, cele două versiuni electrificate ale lui Renegade și Compass pot fi setate pe mai multe moduri de condus, inclusiv Hybrid (utilizarea tuturor motoarelor), Electric (utilizarea motorului electric) sau E-Save (fără utilizarea bateriei).
Ambele modele integrează un acumulator Li-Ion de 11.4 kWh de 400 de volți poziționat sub al doilea rând de scaune, iar acesta oferă o autonomie electrică de 50 de kilometri. Din păcate, autonomia a fost calculată pe baza vechiului standard NEDC, unul mai puțin dur decât actualul standard WLTP.
Bateria se încarcă în 100 de minute la viteze de până la 7.4 kW sau în 5 ore dacă șoferul folosește încărcarea cu până la 2.3 kW.
În rest, cele două versiuni plug-in hybrid mizează la interior pe un sistem de infotainment Uconnect de 8.4 inch cu conectivitate Android Auto și Apple CarPlay care a fost adaptat pentru a oferi informații despre sistemul plug-in hybrid.
Renegade poate fi comandat în 18 variante de culoare exterior, în timp ce Compass plusează cu 22 de variante de nuanțe, printre care trei exclusive: Ivory Tri-Coat, Blue Italia and Techno Green.
Via Jeep
Se vinde pentru ca nu mai are nicio problema de genul. Si asta de ani buni.
Sistemul 4x4 e un pic este medie, mai ales in versiunea Trailhawk.
Ca nu sta bine pe viraje, asta e, nu e pentru piloti....
https://m.youtube.com/watch?v=dCEthdH7iYw
Ce spui tu ca este peste 700, e Trackhawk, doar pe GrandCherokee si sunt vreo cateva in Romania.
Dai o bere cand ne vedem in contul informatiilor!!!