Săptămâna trecută, divizia de vehicule autonome de la General Motors, a prezentat rezultatul unei colaborări cu japonezii de la Honda.
Cruise Origin, un prototip electric și autonom, fără volan și pedale, este așteptat să intre în producția de serie undeva la sfârșitul anului 2022, conform ultimelor informații din presa americană.
General Motors pregătește investiții de circa 2.2 miliarde de dolari pentru extinderea fabricii din Detroit-Hamtramck, acolo unde urmează să fie produse atât SUV-uri și pick-up-uri electrice, cât și vehicule autonome.
Potrivit General Motors, o familie din San Francisco ar economisi anual până la 5.000 de dolari dacă ar renunța la mașinile personale și ar folosi doar servicii de ride-sharing sau ride-hailing.
Via Carscoops
Mărioaro, să nu cumva să cutezi a-ţi face apariţia pe meleagurile brav ortodoxe…Eu însumi te-aş întâmpina primul la aterizare, te-aş pălmui straşnic, te-aş împinge înapoi în avion, aş trage trapa după tine şi tuleo! Dă-te-n spanac de-acilişea! Cum poţi să concepi o asemenea enormitate?! Ce “cerere” poţi invoca, din moment ce vi se ordonă de “prea sus” s-o scorniţi, să prostiţi lumea că ar exista, eventual că vă şi copleşeşte !!!
Sau, fie, procedaţi oricum vreţi, dar atunci schimbaţi-vă denumirea în General Non- sau mai degrabă Anti-Motors. Ca să corespundă (noii) realităţii…
PS. Să fi proiectat din nou Chevrolet K5 Blazer nu vă trece prin “cap”…Sau să fi repornit producţia acelei familii de motoare pe care o regretă perpetuu americanii de rând: Buick 3800 V6. În schimb, aruncaţi cu miliardele, fără să clipiţi, pe e-high-tech-vise umede…Încă o dată subliniez: aşa ceva n-ar fi posibil nici dacă Dumnezeu ar lua-o de la capăt cu Creaţia. Este de miezul nopţii minţii.
ca nevasta mea silvia nici sa conduca carutu in hipermarchet nu prea reuseste si cotonogeste destui alti clienti cu el.
afel va zic io ce imi zicea colegul ala intenat la glumeti si despre general motors. ca va mai produce motoare=motors, da numai pentru cite un general deci pt armata de unde si numele.
plus ca se va baga si stivy-sharing.
da.da carfur o sa ma imprumute deci in pauze de activitate la brico-depot sau altele dar tot pe leaa asta nasol.
frica imi e doar sa nu bage si wife-sharing dar asta e viitoru alfel nu ne-ar convinge toate stitile siturile ca sintem si noi defapt dinainte sa le aflam convinsi de orice rele
"când tehnologia va ajunge la cel mai înalt nivel, omenirea va începe să dispară" ( sau mai bine spus va fi "ajutată" să dispară )
Efectiv nu am înțeles și nici nu voi înțelege obsesia asta ca mașinile să meargă singure.
Băi, roboții fac mașini, roboții fac telefoane, roboții fac una alta, mai nou Ford cică dorește roboți să înlocuiască curierii, roboți în loc de animale de companie, băi frate dar omul ca specie ce o să facă în viitor ?!
Legume în devenire, cobaii pentru experimente cred...
Dacă guvernele ne vor asigura traiul zilnic, excursii etc. îmi convine, desigur lucrul ăsta nu se va întampla.
Vom trai si vom vedea...mai sunt (doar) 2 ani pana atunci....
cind de fapt cutia asta e orice numa nu masina ca nu are nici volan.
poate drezina.
in orice caz a cui o sa fie ma intreb daca nu o conduce nimeni.. poate a lu duamna firea la noi mai stii. nu m-ar mira sa care oameni primaria cu ele la circurile foamei infiintate din nou.
halal capitalizm liber cu trotinete personale cel mult.
iti dai seama, cand ne bateam ca chiorii acum zeci de mii de ani, ne ucideam si ne decapitam (si inca o mai facem) nu mai disparea omenirea. dispare acum! hai ma lasi cu aberatiile astea. de le scoateti, mai nene?
si ce e aia cel mai inalt nivel? ca dupa mine sunt la ani lumina de ce inseamna cel mai inalt nivel. cand om comunica telepatic sa ma anunti, atunci inseamna ca ne apropiem. momentan nici gand.
iar masina asta e f utila pt scopul in care e gandita. nu te pune nimeni sa ti-o iei tu. ca nu ii vezi tu scopul, problema ta.
De fapt, de ce este traficul atât de sufocant, mai ales în perioadele de intrare şi ieşire de la serviciu sau spre/în localităţile cu valoare turistică? Doar din cauza numărului tot mai mare de maşini? Eu zic (pe bază empirică personală) că:
● mulţi merg prea încet atunci când abordează obstacole obiective şi inevitabile de pe şosea sau pur şi simplu tronsoane de carosabil sub orice critică, vezi Doamne ca să nu-şi avarieze “bunătate” (a se citi: scumpete) de maşină;
● intersecţiile cele mai predispuse la ambuteiaj nu se descongestionează graţie indicatoarelor de prioritate, semafoarelor şi, în ultimă instanţă, graţie agenţilor PR, ci construind sens giratoriu şi, dacă nici această modalitate nu se dovedeşte utilă, apelând la “mica înţelegere” (oricât ar părea gestul de neregulamentar);
● şoselele suspendate ar fi constituit soluţia ideală astăzi…dar, în acest caz, ar fi imposibil să nu întreb: unde s-au “evaporat” banii, în definitiv avuţia acestei ţări? – dacă ar vrea cineva să nominalizeze “infractori” interni, să nu-i uite, totuşi, mai ales pe cei externi…