Detalii despre varianta plug-in hybrid a SUV-ului BMW X1 facelift: autonomie electrică de până la 57 de kilometri și putere totală de 220 CP

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 25.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a publicat o serie de informații noi referitoare la versiunea plug-in hybrid X1 xDrive25e facelift. SUV-ul producătorului german poate rula în modul electric până la 57 de kilometri, în timp ce sistmul hibrid oferă un total de 220 CP.

La finalul lunii mai, BMW a publicat primele imagini și detalii referitoare la SUV-ul X1 facelift. În acel moment, nemții au anunțat și debutul unei versiuni plug-in hybrid. Acum, oficialii producătorului german vin cu informații noi referitoare la X1 xDrive25e.

Veriunea plug-in hybrid mizează pe motorul pe benzină de 1.5 litri capabil să ofere 125 de cai putere și 220 Nm. Resursele acestuia sunt livrate către puntea fața prin intermediul unei transmisii automate cu șase trepte. Sistemul PHEV integrează și un motor electric de 70 kW (95 de cai putere) și 165 Nm, ale cărui resurse sunt livrate către puntea spate.

În total, BMW X1 xDrive25e oferă 220 de cai putere și 385 Nm. Mulțumită acestor valori, SUV-ul german poate accelera de la 0 la 100 km/h în 7 secunde, în timp ce viteza maximă se oprește la 192 km/h. În modul electric, viteza maximă este limitată la 135 km/h.

Pentru a ține în viață motorul electric, BMW a integrat un set de baterii cu o capacitate brută de 9.7 kWh.

În aceste condiții, autonomia electrică anunțată de nemți pentru versiunea X1 xDrive25e este de până la 57 de kilometri. Valoarea anunțată de producătorul bavarez a fost calculată conform noului standard WLTP, însă a fost transformată într-o valoare conformă cu standardul NEDC, pentru ca o posibilă comparație cu un model aflat pe piață de ceva vreme să fie relevantă. Cu bateria încărcată, X1 xDrive25e va avea un consum mediu mixt de carburant de 2.0 litri pentru prima sută de kilometri.

BMW X1 xDrive25e va dispune de trei moduri pentru utilizarea sistemului de propulsie. Auto eDrive, Max eDrive și Save Battery. Pentru reîncărcarea bateriei, clienții vor avea de așteptat aproximativ cinci ore, atunci când este utilizată o priză casnică de 230V, sau 3 ore și 35 de minute în momentul în care este utilizat un sistem BMW i Wallbox.

Comentarii (4)

  • someone
    pentru prima data ( aproape ) puterea si cuplul celor 2 motoare adunate ofera puterea toatala a sistemului....cum de? au gasit cei de la bmw o solutie , sau e doar marketing?
    3 3
  • @someone, nu e marketing, e pe bune.

    Motorul electric şi cel pe benzină sunt pe punţi diferite, independente. Este o arhitectură specifică pentru modelele BMW Group cu motor transveral (arhitectura de tracţiune faţă şi BMW i8).

    Pentru arhitectura cu motor longitudinal (de la Seria 3 în sus), motorul electric este integrat în cutia de viteze şi puterea maximă a sistemului nu este suma puterii celor două motoare.
    9 3
  • someone
    @ alex : chiar nu stiam de varianta asta. deci daca cele 2 motoare sant pe punti diferite, atunci puterea totala e suma celor doua. multumesc pentru raspunsul si explicatia tehnica, apreciez
    3 1
  • Parere
    Este marketing. Citiți părerile celor cu BMW 225 xe Active Tourer sa vedeți realitatea dura legata de feeling și consum. PS BMW nu sunt singurul producător cu auto pe punți diferite la hibride plug in. Nu dau nume de firme, dar culmea ca aia nu însumează puterea motoarelor și i obțin consumuri mai mici în trafic real.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru