Volkswagen a finalizat dezvoltarea noii generații Polo și se ocupă acum de ultimele detalii înainte de lansarea mondială, programată pentru luna septembrie a acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.
A șasea generație a fost complet regândită, iar designul va căuta să fie ceva mai atrăgător. Farurile vor fi redesenate, linia plafonului va fi ușor mai coborâtă, iar posteriorul va fi mai colțuros.
Dezvoltat pe platforma MQB A0, similară fraților de concern Skoda Fabia și Seat Ibiza, noul Polo va fi mai mare și mai lung decât modelul actual. Asta este sinonim cu un ampatament mai mare și, implicit, mai mult spațiu interior. Pasagerii de pe locurile din spate vor călători mai confortabil, iar portbagajul va crește și el în dimensiuni.
Interiorul se va inspira masiv din recentul facelift al lui Volkswagen Golf: scaunele și butoanele vor fi similare cu ale fratelui mai mare. Nu vor fi ocolite nici opțiunile din segmentele superioare. Ne referim aici la un ecran multimedia mare, de 8 inch, un sistem de parcare automată, afișaj digital pentru instrumentele de bord, acces fără cheie și, foarte probabil, opțiunea unui head-up display.
Lista de motorizări va fi croită după un plan bine stabilit, capabil să reducă și costurile de producție. În prezent, actuala generație Polo vine cu 14 versiuni de motorizare, ceea ce nu este deloc eficient pentru constructor.Noul motor de un litru va fi disponibil cu 65, 75, 95 și 115 cai putere. El îl va înlocui pe cel de 1.2 litri TSi, existent în prezent. De asemenea, și unitatea TSI de 1.4 litri va fi înlocuită de un agregat de 1.5 litri, introdus și el odată cu faceliftul lui Golf. Acesta va oferi 125 și 150 de cai putere și va fi echipat cu tehnologia de dezactivare a doi dintre cei patru cilindri.
Cei care își vor dori un Polo diesel vor primi un TDI de 1.6 litri în locul celui de 1.4 litri. El va garanta 80, 95 sau 110 cai putere.
Motorizările vor putea fi asociate cu o transmisie manuală cu cinci trepte sau cu una cu șase trepte. Cei care preferă automata vor primi un DSG cu șapte rapoarte.
via autocar
la tehnologie, conectivitate, asemenea
la motorizari pe benzina, pana la GTI, va sta foarte bine
despre diesel spun ca sta rau, dar lumea va trebui sa se multumeasca cu asta avand in vedere probleme cu diesel, cu retragerea acestuia de pe piete etc.
ceea ce ma mira este ca nu exista nici un cuvant cat de mic sau scurt despre hybrizi sau versiuni full-electrice, optiuni pe care platforma MQB le poate avea din plin
Si pentru scurte perioade de timp 3,5 din cei 4. Bine, scopul era sa se vada daca motorul poate sa realimenteze rezervorul cu motorina. Si asta fara sa foloseasca ceva soft, doar mecanica pura.
care nu ai trecut de golf 4 si passat b5.5 la ceva mai nou, ramai acolo sau schimba marca.
Poze cu el real aici :
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/primele-poze-cu-noul-volkswagen-polo-2017-16201794
https://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/LIST/VW!ro!!!V!!!/STD/V/MB%7CGolf/Motor%7C8/PF%7Csl/ID%7CV20160562907/detail.html?sort=&STATE=fb_Motor;fb_AUV;v_pic1;id_V20160562907