Detalii despre noua generație Nissan Qashqai: motorizări mild-hybrid de 140 și 158 CP

de Paul Cosma
Vineri, 15.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan anunță detalii tehnice cu privire la noua generație Qashqai. Cele două versiuni mild-hybrid, bazate pe motorul de 1.3 litri, vor oferi 140 sau 158 de cai putere. Varianta cu sistemul e-Power și motorul de 1.5 litri va dezvolta 190 CP.

În noiembrie 2020, Nissan a publicat primele imagini și informații tehnice despre noua generație Qashqai. Constructorul japonez a oferit atunci doar fotografii sub camuflaj, în contextul în care prezentarea oficială va avea loc în primăvara lui 2021.

Niponii au revenit acum cu informații noi referitoare la motorizările viitorului model. Unitatea clasică pe benzină de 1.3 litri integrează un sistem mild-hybrid de 12 volți și va fi oferită în două versiuni de putere: 140 CP și 158 CP.

Cele două versiuni vor avea fie o cutie manuală cu 6 trepte, fie o transmisie automată CVT (doar pentru cea cu 158 de cai). Cuplul motor este cuprins între 240 și 270 Nm. Tracțiunea integrală va fi disponibilă exclusiv pe versiunea cu CVT și 158 CP.

Noul Qashqai va avea în premieră pe piața europeană și o versiune cu sistemul e-Power. Aceasta va fi bazată pe motorul de 1.5 litri și va dezvolta 190 de cai putere și un cuplu de 330 Nm. Tracțiunea integrală nu este disponibilă în acest caz.

Constructorul japonez subliniază că vânzările lui Qashqai cu versiunea e-Power vor începe în 2022.

Via Nissan

Comentarii (7)

  • Nice, e-power pare interesant si sant curios daca succesul lui note e-power din japonia se va simti si la qashqai-ul european.
    5 1
  • Anonim
    cvt moartea pasiunii
    12 2
  • Mild-hybrid de 12V. Nu știu cât de eficace poate fi.
    10 1
  • Johnny
    Mild- hibrid, asta e considerata o forma de electrificare? Cam cat ficat e in pasta de carne zisa pateu?
    9 1
  • Daca pateul este mai scump, peste 50% ficat, daca este ieftin, 10 %.
    7 1
  • Nissan pierde de 2 ani cota de piata puternic si in EU si in SUA si nu ede mirare. Modele invechite, modele intarziate, performante generale slabe si imagine prafuita.
    Important e sa isi aresteze CEO-ul din motive nationaliste. O sa ajunga ca honda
    14 2
  • Cher Lock
    De când nu mai scrie Mircea Meșter pe automarket nu mai apare nici netam nissan la comentarii.
    5 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru