Pregătirile pentru lansarea noii generații BMW Seria 3 au intrat în linie dreaptă. Constructorul german a publicat o serie de imagini realizate în timpul testelor efectuate pe circuitul de la Nurburgring.
Cel mai recent test a avut ca scop realizarea ultimelor modificări în materie de dinamică, iar cu această ocazie BMW a publicat și o serie de informații despre noul Seria 3. Sedanul de clasă medie are un centru de greutate mai mic cu 10 mm comparativ cu vechea generație, iar distribuția maselor este de 50:50. Totodată, noul Seria 3 este cu 55 de kilograme mai ușor, în timp ce rigiditatea a crescut. Toate aceste modificări se traduc prin și mai multă agilitate.
Conform oficialilor BMW, noua generație Seria 3 va primi cel mai puternic motor cu 4 cilindri din istoria companiei. Transmisia automată cu 8 rapoarte a fost și ea modificată, iar consumul de carburant ar urma să fie cu 5% mai mic. Pentru a trece noile teste WLTP, nemții au instalat și un filtru de particule.
În același timp, BMW spune că oferă amortizoare capabile să elimine marea majoritate a vibrațiilor apărute în momentul compensării generate de neregularitățile drumului sau de cele apărute ca urmare a abordării virajelor într-un stil sportiv.
Astfel, noul Seria 3 promite echilibru perfect între confort și sportivitate.Suspensiile sport M reduc gardă la sol cu 10 mm și sunt mai rigide cu 20% față de cele utilizate în mod normal. În același timp, nemții spun că au recalibrat sistemul de direcție pentru un răspuns și mai precis și, în același timp, propun un diferențial îmbunătățit.
Conform surselor apropiate companiei, noul BMW Seria 3 va fi prezentat în luna octombrie în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Sper totusi sa depaseasca cifra psihologica de 199cp si anume 200 cp pt. motorizarea de 2 litri.
si ar fi cazul ca bmw sa scoata mai multi cai din 2.0 benzina, in special in era turbo si cu concurenta actuala. eu pariez pe varianta de 300 si apoi 350 cai
C-o fi bine, c-o fi rău - doar timpul le va confirma sau nu fiabilitatea.
Și chiar dacă lumea zice... *nicio zi fără elice* :-) e îmbucurător de aflat că și BMW a luat calea reducerii masei mașinilor și nu doar a puterii lor.
...Capitol la care tot Suzuki rămîn campioni, dar ecoul va fi mai acut propagat în cazul bavarezilor, din motive inutil de explicat.
dar de acord cu tine, ne lamurim intr-o luna, si recunosc ca sant curios daca munchenezii mai sant motoren werk cum erau pe vremuri
Serie 3 va fi, probabil, un mini Serie 5, dar cu un comportament dinamic mai jucaus. Inca are o masa prea mare cred eu, dar e departe de Serie 5 care cu doi pasageri la bord are deja 2 tone.