Designul evoluat al maşinilor a salvat un milion de oameni doar în 2008 în SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Statisticile americanilor arată că numărul accidentelor de circulaţie au scăzut considerabil în ultimii ani. O cauză ar fi preţul mare al carburanţilor şi reducerea numărului de kilometri parcurşi de cetăţenii SUA. Cealaltă cauză ar fi însă evoluţia considerabilă a automobilelor şi a sistemelor de siguranţă.
NHTSA, cunoscuta organizaţie americană pentru siguranţa traficului, a pus la punct un studiu care demonstrează că designul maşinilor, îmbunătăţit mereu între anii 2000 şi 2008, a salvat peste 2000 de vieţi şi a prevenit peste un milion de accidentări numai în anul 2008.
Pentru a ajunge la această concluzie, NHTSA a examinat protecţia la diferite tipuri de impact a modelelor construite între 2000 şi 2008.
Acelaşi studiu a dezvăluit faptul că probabilitatea de a face accident la un interval de 160.000 de kilometri a scăzut de la 30 la 25%. De asemenea, şansele de a scăpa nevătămat dintr-un accident au crescut de la 79 la 82% în aceeaşi perioadă.
Tehnologiile noi au prevenit peste 700.000 de accidente în intervalul 2000-2008.
Din cele 9 milioane de accidente petrecute în această perioadă, 200.000 ar fi putut fi prevenite cu ajutorul tehnologiilor introduse în 2008. Mai mult, 600 de vieţi ar fi putut fi salvate şi 300.000 de accidentări ar fi putut fi evitate sau diminuate.via l motortrend
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Organizația germană ADAC a elaborat un studiu și a concluzionat că mașinile cu zero emisii sunt mai fiabile decât mașinile echipate cu motoare termice. (14.04)
-
În cea mai nouă sesiune de teste Euro NCAP, Cupra Terramar și Polestar 3 au primit punctajul maxim de 5 stele. Modelul suedez a stabilit un nou standard pentru protecția oferită pasagerilor copii. (10.04)
-
Tesla anunță o rechemare în service care afectează toate exemplarele Cybertruck comercializate până acum. Din cauza unui adeziv problematic, un element de caroserie, de la nivelul plafonului, se poate desprinde în timpul condusului. (21.03)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Uniunea Europeană vrea să interzică fibra de carbon din mașini
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)