Volvo a lansat anul trecut noua generaţie a lui XC90, desenată de o echipă condusă de Thomas Ingenlath, noul designer şef al mărcii. Înainte de lansarea variantei de serie a acestui model, cei de la Volvo au prezentat în 2014 Concept Coupe, un exponat care promitea să prezinte viitorul limbaj de design al mărcii. Thomas Ingenlath, şeful departamentului de design al mărcii suedeze, promite că Volvo nu va deveni o marcă specializată în SUV-uri, în ciuda faptului că XC60 şi XC90 sunt modelele cel mai bine vândute din ofertă şi a explicat într-un interviu acordat celor de la Autocar care este filozofia de design pe care o urmează departamentul său. Din declaraţiile germanului aflat de doi ani şi jumătate la Volvo, elementele ţipătoare folosite de anumite mărci nu îşi au locul pe un model de clasă premium, iar compania din Goteborg nu va utiliza niciodată asemenea elemente.
Ingenlath promite constanţă în design pentru următoarele modele ale mărcii, acest element fiind esenţial pentru o marcă premium în visiunea sa.
"În ceea ce priveşte limbajul de design, o marcă premium nu are nevoie de salturi, ci de constante pe termen lung", explică designerul şef al mărcii Volvo. Chiar şi aşa, anumite salturi sunt permise, completează acesta, dar numai atunci când o marcă se stabileşte pe piaţă. După ce imaginea mărcii este clară, tot ce contează este cât de sofisticat este design-ul său, nu folosirea artificiilor pentru a ieşi în evidenţă.Via Autocar
Totuşi cred că ar trebui sa se scoată din dincţionarul auto cuvântul "Niciodată!"