Unul dintre modelele emblematice ale gamei Mercedes-Benz se pregătește de o nouă generație. Clasa G reprezintă una dintre formele iconice ale industriei auto, liniile sale angulare și muchiile celui mai capabil model german în off-road fiind ușor de recunoscut de orice fan al mașinilor, încadrându-se la nivel de imagine în zona legendelor all-time, alături de Mustang, Porsche 911, Corvette, Beetle și celelalte modele care au reușit să treacă testul timpului și să-și ducă mai departe formele în versiune modernizată.
Ei bine, Mercedes G-Klasse este aproape să fie reînnoit, iar primele informații legate de noul model au fost deja dezvăluite chiar de Gorden Wagener, directorul de design al Daimler AG, grupul din care face parte marca Mercedes-Benz.
"Totul va fi nou pe viitorul Clasa G. Cu excepția unei părți minore de caroserie - o buză din plastic de la nivelul montantului C - toate părțile vizibile ale modelului vor fi noi. Atât la interior, cât și la exterior", a declarat Wagener într-un interviu acordat publicației Automotive News cu prilejul Salonului Auto de la New York.
Cu toate acestea, profilul "pătrățos" al mașinii va rămâne neatins, pentru că acesta face parte din ADN-ul modelului german.
"Trebuie să rămână astfel. Trebuie să lucrezi foarte responsabil, altfel nu ar mai rămâne un G. Deci e nevoie să rămână la fel de «colțuros»", spune Wagener, care nu a oferit un orizont de timp în care noul model va apărea pe piață."Designerii au lucrat la îmbunătățirea proporțiilor și la o abordare matură a designului mașinii. În plus, am schimbat câteva elemente la nivel de pliuri ale caroseriei și am curățat unele zone aglomerate. Era nevoie de puțină curățenie", încheie designerul-șef Daimler.
via Automotive News (înreg.)
Dar si cei care vor ''desena'' noul Jeep Wrangler .
Desi se vrea o masina robusta si simpla, sa nu uitam ca pretul lui G il face sa fie cumparat de oameni foarte potenti financiar. Pai astia pot face mai multe in offroad cu un Range Rover cu care se duc si la opera daca-i cazul(vb de alte tari, la noi scuipa seminte pe geam).
Ideal ar fi sa-i mai reduca inaltimea cabinei cu vre-o 10-20cm, sa-l mai lateasca putin astfel incat cabina sa nu mai para un cub ci un trapez mai rotunjit.
Daca vor sa pastreze chederele gen ARO/vagoane CFR n-au decat