Mercedes-Benz CLA a început să schimbe profilul clientului mediu al mărcii, spune şeful departamentului de design, Gorden Wagener. Odată cu lansarea lui CLA, clienţii tineri au început să fie mai atraşi de marca din Stuttgart, iar Mercedes-Benz a reuşit să atragă şi clienţi de la celelalte mărci, în special de la rivalii din segmentul premium. Pe piaţa din Europa, jumătate dintre clienţii lui CLA provin de la alte mărci, în timp ce 80% dintre cumpărătorii lui CLA din Statele Unite ale Americii conduceau înainte un model al unui alt constructor.
Mercedes-Benz a produs 1.49 milioane de maşini în 2013
Un alt beneficiu al introducerii lui CLA în gamă este reducerea vârstei medii a cumpărătorului, clienţii coupe-ului cu patru uşi de segment compact având o vârstă medie de 43 de ani, semnificativ mai mică decât cea a clienţilor care aleg celelalte modele din gamă. Încă de la început, scopul lui Gorden Wagener, designerul german de 45 de ani responsabil pentru cele mai recente creaţii ale mărcii, a fost să redefinească aspectul modelelor Mercedes-Benz, în baza limbajului Sensual Purity, gândit în 2008, când l-a înlocuit pe Peter Pfeiffer la conducerea acestui departament.
Mercedes introduce un diesel Renault de 1.5 litri pe actualul CLA
Lexus nu vrea să creeze modele accesibile de tipul lui Mercedes CLA
Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (3)