În doar două zile, Salonul Auto de la Paris va fi martorul lansării unui concept spectaculos găzduit de standul Nissan. Japonezii vor expune prototipul Terra, care anticipează un nou limbaj de design, aplicabil atât viitoarelor SUV-uri ale constructorului japonez, cât şi sedanurilor.
Shiro Nakamura, şeful de design Nissan, a acordat un interviu pentru Automotive News, încercând să ofere indicii despre planurile de viitor ale companiei. Se pare că noul Terra anticipează ceea ce vom vedea pe viitoarea generaţie Murano, însuşi Nakamura subliniind acest lucru.
Designerul japonezilor susţine că îşi doreşte ca noua generaţie a crossover-ului să fie un nou şoc vizual, similar cu cel al primei generaţii, care a impresionat puternic atunci când a debutat pentru prima dată, în 2002. Crossover-ul a fost printre primele produse născute după reconsolidarea brandului de către actualul preşedinte Carlos Ghosn prin alianţa cu Renault.
Pe atunci, Nakamura a fost direct implicat în dezvoltarea primului Murano.
El vrea să îşi pună amprenta şi acum, pe a treia generaţie.”Vrem să marcăm un nou şoc pentru public. Atunci când am lansat primul Murano am şocat publicul. Acelaşi lucru vrem să îl facem şi cu a treia generaţie Murano. Noul model va fi foarte diferit. Trebuie să aibă un aer foarte puternic”, a declarat Nakamura.
Nissan e vax....
Hahahaha , daca tu te dai mare artist, atunci eu sunt Michelangelo! In fine, Juke a fost conceput in centrul de design din Londra si rafinat in Japonia, conform informatiilor de presa. Daca tu erai mai tare decat designerii din Londra cu siguranta n-am fi stat de vorba acum.
Ce nu pricepi tu e ca adevaratul test al designului se face pe piata, iar JUKE e un succes de piata. Nu are nevoie de aprobarea ta. A avut aprobarea unor designeri platiti cu sute de mii de euro anual si a clientilor cu bani in buzunar. Asta-i tot ce conteaza.
spre deosebire de tine nu trebuie sa ma dau mare artist sau designer pt ca, fac asta zi de zi spre deosebire de tine ... da ai dreptate desinul s-a facut in londra dar nimeni nu a crezut in el ... doar pt ca era atata de urata ... problema ta este ca nu ai o marca pereferata sau bine descrisa in cercul tau stramb ce iti place si mai ales de ce... ceeace inseamna mult .. nu pot sa zic ca nu sunt deschis la nou dar ceeace nu imi palce imi las frau liber si o zic pe fata ..iar chestia cu clientii cu bani multi, etc.. sa stii ca majoritatea trag spre europa nu spre japonia .. si chiar si asiatici trag spre auropa.
"nimeni nu a crezut in el" Traiesti intr-o lume a fanteziei, atat pot sa-ti spun... maturizeaza-te !