Viitoarele modele ale mărcii Opel vor fi inspirate din conceptul Monza, spune Mark Adams, vicepreşedintele departamentului de design al companiei germane. Vestea vine în urma unei prezentări a noii filozofii de design a constructorului din Ruesselsheim, care se numeşte Opel 2.0 şi va fi stâlpul după care se vor ghida designerii când vor crea modelele de serie care vor fi lansate în următorii opt sau chiar zece ani. Noua filozofie de design a mărcii Opel este mai mult decât un nou limbaj de design, deoarece designerilor li se va acorda "libertatea creativă" de a realiza modele cu personalitate proprie. Trăsăturile deja familiare ale modelelor Opel vor primi o nouă interpretare, care va fi ”proaspătă”, dar va fi executată într-un mod contemporan, promite Adams.
Opel Monza, conceptul care prezintă viitorul mărcii germane
Primul proiect al lui Mark Adams pentru Opel a apărut în 2002, când a fost şeful echipei care a desenat conceptul Insignia, prezentat în 2003 la Salonul Auto de la Frankfurt.
La vremea aceea, modelul nu avea o denumire oficială, iar singurul scop al designerului a fost să realizeze o "sculptură care să transmită emoţie", fără a se despărţi de funcţionalitatea caracteristică unui automobil german. Ulterior, Mark Adams a instaurat o filozofie de design nouă la Opel, inaugurată în 2005, al cărui motto era "design-ul sculptat se întâlneşte cu ingineria germană", în baza căruia a creat gama actuală a mărcii germane.Opel Monza, conceptul care prezintă noua direcţie de design, a debutat la Frankfurt
Via GMAuthority | WCF
Inside info: în momentul în care s-a terminat de dezvoltat noua secţiune de comentarii, am observat că există câteva probleme vitale care nu ne permiteau să o publicăm astfel. Back to square one, back to work. Lumea munceşte din greu pe aici, chiar dacă de afară nu vreţi să se vadă asta. Vă asigur că va fi bine. Dacă credeţi că îi convine cuiva faptul că în fiecare weekend trebuie să triem printre leguminoase, vă înşelaţi.
Răbdare şi va veni.
Vei primi manute rosii grupa mare atata vreme cat vei zdruncina orgoliul unora carora le place sa se umfle in pene ca au masina nemteasca, fabricata in Belgia, Anglia, Polonia si Germania de un producator american, cu motorizari diesel japoneze si italiene. Vei primi manute rosii ori de cate ori vei sustine referindut-te strict la modlele Chevy pentru Europa ca raportul calitate pret al lui Cruze este mult mai bun decat cel al lui Astra dupa cum cel al lui Malibu este mult peste cel al Insigniei, fara sa mai vorbesc despre Orlando caruia cu greu ai putea sa-i gasesti un echivalent in gama Opel!