Designerul Jaguar: "Nu vom face SUV-uri. Land Rover se pricepe mai bine la asta"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi toţi marii constructori de lux au decis să se lase purtaţi de valul mercantilist al producţiei de SUV-uri, tot mai cerute de publicul european, Jaguar nu vrea să se alinieze curentului. O spune chiar Ian Callum, designerul şef Jaguar, în încercarea de a risipi zvonurile potrivit cărora în laboratoarele britanicilor se dezvoltă un SUV.
"Pot să vă spun categoric că un SUV iese din discuţie. Avem un frate care se ocupă de asta, Land Rover, şi face de departe cele mai bune SUV-uri di lume. Există însă, într-adevăr, şi nişte zone gri asupra cărora ne vom îndrepta atenţia", a declarat Callum.
Declaraţia cu final deschis a dus imediat la interpretări, mulţi pregătindu-se să anunţe un XF cu gardă la sol ceva mai înaltă, sistem de tracţiune integrală şi panouri de protecţie, gata să se bată cu Audi A6 Allroad.
Callum s-a rezumat însă doar la a dezvălui faptul că oficialii Jaguar iau în calcul şi debutul pe alte segmente şi că o decizie finală nu a fost luată.
via l wcf
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Jaguar in Romania
-
Jaguar E-Pace Preţ: 30.940 - 59.738 €
-
Jaguar F-Pace Preţ: 46.320 - 86.160 €
-
Jaguar F-Type Coupe facelift Preţ: 59.500 - 143.395 €
-
Jaguar F-Type facelift Preţ: 66.640 - 149.940 €
-
Jaguar i-Pace Preţ: 77.945 - 101.745 €
-
Jaguar XE Preţ: 39.000 - 57.715 €
-
Jaguar XJ facelift Preţ: 83.776 - 109.480 €
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Scoateti-va ochelarii de cal.
Ceva mai On topic: aici e vorba de SUV-uri, asa ca nu are legatura traversarea padurii amazoniene cu un Defender.
In particular, observ ca se incumeta insisi marii concurenti sa se "infrateasca" intre dansii in numele sacrosanct al lui Zeus Profitus, de pilda Tata cu Chery, mai nou...Astfel, proorocia domnului Marchionne tinde sa capete un contur tot mai accentuat: vom ramane pana in 2050 cu maxim 5-6 megacorporatii auto la nivel mondial, dupa ce, in prealabil, o multime de marci individuale, majoritatea traditionale, isi vor fi dat ultima suflare de duh...mecanic. Concluzia mea nu lasa loc de interpretare: tineti cu dintii, cat se mai poate, de masinile pe care le aveti acum, mai noi sau mai vechi, si pretuiti-le ca pe niste icoane sfinte, caci, pe urma, pas cu pas, inevitabil, simtul vostru estetic va fi profund jignit, chiar si in directia marcilor voastre preferate...Ca sa ne conectam la tema principala, declaratia domnului Callum reprezinta, intr-adevar, un gest de curaj "nebun" si de "derapaj" extra-profesional, vrednic de toata lauda, dar, din nefericire, asemenea "razvratiri" contra absurdului omni-oficializat vor deveni tot mai rare...Lumea auto a trait atatea decenii cu doar o mana de modele de teren si nu s-a suparat nimeni din aceasta cauza, dar, daca si Dacia s-a dedat in mod nespecific, artificial, la isteria generala off-road (SUV-uri ca SUV-uri, dar toti producatorii vor sa le conceapa astfel incat acestea sa se sparga musai in flatulente "urbane", ca de! asa suna glasul nazuros si poruncitor al clientelei majoritare, amatoare de figuri musculoase), inseamna neindoielnic ca nu se mai poate conchide decat: dupa 2012 (anul 7520 de la Geneza) potopul...