După ce a fost criticat îndelung pentru designul modelelor sale, extrem de similar în toate segmentele în care activează, Audi a decis să ia atitudine. Constructorul din Ingolstadt plănuieşte trasarea unor diferenţe mai mari între modelele sale, designul urmând să fie influenţat de capacităţile tehnice ale modelului.
Germanii vor merge chiar mai departe de atât, încercând să ofere o coeziune între designul exterior şi interior. Aceasta va trebuie să fie atât de mare încât modelele să poată fi recunoscute numai după aspectul habitaclului.
Renaşterea estetică va fi condusă de Wolfgang Egger, actualul şef de design Audi, care este de părere că: ”Doar atunci când designul şi tehnologia se împletesc perfect, automobilul poate reprezenta ceva pentru Audi. De aceea, pe viitor, tehnologia nu va mai fi înglobată, ci mai degrabă expusă”.
Dacă ne raportăm la Audi Crosslane Concept, prezentat în premieră mondială în această toamnă la Paris, observăm că structura construită din materiale multiple (aluminiu, fibră de carbon şi fibră de sticlă) este vizibilă în mai multe puncte: la nivelul grilei frontale, la nivelul pragurilor şi al stâlpilor frontali, precum şi la nivelul habitaclului unde apare ca o dungă din fibră de carbon.
Pentru a asigura o şi mai mare coeziune între oamenii săi de creaţie, Egger a inaugurat deja un centru de design în Munchen, Germania. Aici vor lucra în permanenţă reprezentanţii celor trei departamente principale: design interior, design exterior şi echipare interioară. Scopul lor va fi acela de a oferi un produs complet.
Dacă reţeta va reuşi, Audi ar putea oferi o diferenţiere mai mare între modelele sale cu indicativul A, între cele cu indicativul Q şi între cele de performanţă RS.
via motorauthority
O sa faca masini frumoase si o sa avem o mai mare diversitate !
in acest caz, sunt ferm convins ca masinile o sa continue sa semene intre ele, doar ca pozitionarea ledurilor in faruri si adaugarea unor noi linii pe caroseriile care oricum seamana intre ele vor diferentia modelele, atat, in rest la fel.
orice produs de marketing de succes are o masinarie tot de succes in spate, de aceea orice articol, orice informatie noua, orice interviu nu e intamplator...totul avand scopul sau, aici pe plan psihologic daca esti si fan audi si privesti lucrurile subiectiv, ajungi sa crezi ca modelele se vor diferentia intr-adevar intre ele iar cand va aparea un model nou pe care il urmaresti vei fi ferm convins ca a fost creat pe alta filozofie decat cele anterioare pe care poate nu le-ai agreeat atat de mult, dar totul e in mintea ta, pentru ca esti subiectiv sau spalat pe creier de marketing si nu poti sa faci legatura ca multitudinea de articole care le-ai citit si care o sa mai apara despre noul design audi dar care iti raman in subconstient, si te vor face sa crezi ca asa este intr-adevar...pentru ca deseori fara sa ne dam seama subconstientul este mult mai puternic decat constientul, de aceea unii oameni calmi reactioneaza total aiurea in situatii de stress, pentru ca subconstientul decide intr-o fractiune de secunda daca esti slab de caracter, de aceea injuram deodata in trafic chiar daca suntem niste oameni echilibrati, pentru ca totul se aduna in subconstient si folosim acea parte cand nu trebuie in general sau nu stim sa o controlam.
deci totul e marketing si atat.
chiar si asa ar fi frumos sa fie cel putin lefurile pozitionate altfel, ca atunci cand vezi un Audi pe strada sa-ti dai seama daca-i A4 sau A6 sau altceva. oricum este un inceput. n-o sa mai fie niciodata vremurile alea cand marcile aveau modele total diferite, acuma conteaza foarte mult costurile de productie.
sa ia exemplul Mercedes - multe masini care "seamana" dar care nu seamana (sau al BMW, dar la ei diferenta nu este asa de mare)