În 26 aprilie, Tesla a anunțat că producția sa din Europa va începe până la sfârșitul lui 2021, renunțând la termenul inițial de iulie 2021.
Surse citate de presa germană spun însă că nici acest deadline nu va fi respectat, întrucât Tesla ar avea întârzieri în ceea ce privește începerea producției de baterii sau primirea unor autorizații din partea autorităților.
Sursele spun că producția de baterii nu va începe în acest an, în timp ce lucrările la structura principală a fabricii sau cele privind secția de vopsitorie se află într-un stadiu avansat.
Conform autorităților germane, Tesla a făcut anumite modificări în ceea ce privește “dosarul de licențiere”, astfel că emiterea unor noi autorizații va fi întârziată de noile dezbateri publice și birocrația din acest caz.
Tesla vrea să producă anual 500.000 de mașini electrice în Germania, Model Y fiind o prioritate. Producătorul american ar urma să aibă circa 12.000 de angajați în noua uzină Gigafactory.
Via Automotive News (înreg.) / Reuters
dar Tesla au range cu 20-30% dacă nu şi mai mult decât suratele VW
Nu mai zic de viteza de încărcare superioară Tesla
Şi cam la aceleaşi preţuri
Asta înseamnă să ai ingineri bine plătiţi şi nu CEO, CFO, CTO şi alţi MBAiști bine plătiţi dar care doar dau din gură
Apoi ca o aroganţă maşinile Tesla cântă şi dansează din faruri, uşi....
Invidia mare la germani
“Right-wing party Alternative for Germany (AfD) will contest elections later this year on an anti-EU, anti-lockdown and anti-immigration platform. The so-called *Dexit* policy emerged at two-day AfD conference to firm up its strategy ahead of Germany’s general election in September. Its slogan will be *Germany. But normal* “…Iar NORMALITATEA nu se poate împăca neam cu eco-panteismul. Başca ar fi cazul ca Tesla să fie apucată de coadă şi aruncată înapoi peste Ocean, cât să nimerească fix în scăfârlia lui Deep State.
Nemtii au luat-o in barba la greu cu Dieselgate. Au umblat cu cioara vopsita iar americanii le-au tras un shut in OO de le-au ajuns in gura.
1 - 0.
Nemtii acum au acum mingea in teren propriu si joaca la off-side tragand de timp si incercand sa ofere propriei economii si "saracutilor/saracitilor" de la VAG (in special) sansa sa recupereze teren si sa-si rezolve viitoarele lansari de produs, spatii de productie, piete de desfacere si nu in ultimul rand contractele de livrare de materie prima pentru baterii.
1 - 1
“Numai” zăbovi prin sfere prea înalte, pretene. Înapoi la preocupări specifice şi adecvate.
Hai, cu milă, cu silă, dar hai!
https://www.youtube.com/watch?v=yweYi94FUPQ