BMW se mândreşte cu noile sale componente uşoare din fibră de carbon
20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... FIBRA DE CARBON
Oficialii BMW nu au comentat informaţiile publicate de cei de la Der Spiegel, dar cei de la Automotive News amintesc de o întâlnire derulată între directorii companiei americane şi omologii lor germani în luna iunie a anului curent pentru a discuta crearea unei reţele de staţii de încărcare care să poată fi accesată de diferite tipuri de maşini electrice. Reprezentanţii Tesla Motors din Germania au descris discuţiile la care face referire Elon Musk drept informale, în contextul în care Elon Musk a declarat că a discutat despre o potenţială colaborare în domeniul tehnologiei acumulatorilor sau a staţiilor de încărcare.Un parteneriat semnat de Tesla cu BMW ar fi neobişnuit în viziunea unora în contextul în care producătorul american a colaborat în trecut cu Daimler, unul dintre principalii competitori ai celor de la BMW.
Pe de altă parte, cei de la Tesla au colaborat în trecut cu Toyota în domeniul dezvoltării tehnologiei pentru vehiculele electrice, iar japonezii sunt partenerii actuali ai celor de la BMW, deci linii de dialog între americanii de la Tesla şi germanii de la BMW ar trebui să existe pe mai multe planuri. O altă ipoteză vehiculată de Elon Musk în cadrul interviului acordat celor de la Der Spiegel face referire la o fabrică de acumulatori pentru vehiculele electrice deschisă în Germania în termen de şase ani, aceasta din urmă nefiind confirmată sau infirmată de reprezentanţii vreuneia dintre cele două mărci.Cine cu cine colaborează în industria auto? Ghidul complet al parteneriatelor
Via AutomotiveNews (înreg.)
Am semnat contract pe un an de zile sa producem 6500 de componente pe saptamana si acum angajam si vom trece la 3 schimburi.
De asemenea au adus in discutie producerea a unui intreg kit estetic care ar insemna cam $30 de millioane pe an dar asta ar insemna sa dezvoltam o intreaga line de productie dedicata lor.
O firma cu pretenti de calitate de nivel aeronautic.
Iartă-ne, Măria Ta, suntem flămânzi şi proşti (replică din filmul “Mihai Viteazul”).
Mai aveai un pic si spuneai ca Andrei RN este ... inexorabil -:::)))).
Sarit de la structura de zbor la interior decorativ cu G650 ca produs principal dar Tesla nu se multumeste cu calitatea auto si au apelat la calitatea aero pt clienti lor.
Si ca sa-si dovedeasca capacitatea lui de a ajuta Musk ne instaleaza cateva baterii de ale lui ca sa uniformizam consumul electric.
Pretul de noapte este cu 60% mai scazut decat in mijlocul zilei.
Dar se pare ca vom avea nevoie de o linie complect noua de productie si unora din conducere nu prea le convine.
@inexorabil,l-ai incurcat rau de tot cu Mihai Viteazul.Trebuia sa-i spui de Michael the Brave ,ca sa inteleaga si coada de topor . Pardon! Tesla am vrut sa scriu.Cand esti bulbucar pe meleaguri straine ,unii incep sa inventeze.
Conform DEX,bulbucar este acea persoana care tulbura apa cu batzul.
Adevărul crud este că pe mine, “ruginitul” cu carte, dar şi pe mulţi alţii (scuze, alţi) asemenea, ne aşteaptă, în mod maximum previzibil şi inflexibil, o plafonare "terifiantă" în muncă onestă, cumpătată, sisifică şi amară (până vom fi predaţi, cu procesul verbal de rigoare, viermilor pământului, care ne vor ronţăi cu tot cu pasiunea auto, scuipând doar aditivii alimentari), nesoldată, evident, cu nivelul de trai adecvat “vremurilor în schimbare”…De! cum îţi aşterni, aşa dormi (la doi metri adâncime).
Sti, sa inventat spell check
Oricum uni lucreaza si alti casca gura la ei si in lumea asta cu fundul in sus gura casca este platit cal mai mult.
Cat despre scoala .... uni in ani invata cat lati in 10.
Numai bine!
Asta e tipul care a inventat motorul in 2 timpi(pe benzina) care are chiuloasa!