Delphi lucrează la un sistem de încărcare fără fir a vehiculelor electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Delphi Automotive şi WiTricity Corp vor să dezvolte un sistem revoluţionar de încărcare a vehiculelor electrice. Noul sistem nu va avea nevoie de niciun cablu şi va permite încărcarea prin inducţie a vehiculelor electrice şi a hibrizilor de tip plug-in. Noul sistem poate să transmită energie electrică în mod eficient pe distanţe semnificativ mai mari decât soluţiile convenţionale, ceea ce ar putea revoluţiona lumea vehiculelor electrice. În acest moment, sistemul poate transfera o cantitate de energie comparabilă cu cea a unei prize de curent alternativ găsită în orice apartament.
În acest moment, inginerii Delphi au reuşit să dezvolte un sistem funcţional care oferă o putere de 3300 waţi. Acest nivel de putere este suficient pentru a încărca un vehicul electric în aproximativ opt ore. Scopul noului sistem de încărcare este de a elimina toate problemele legate de sistemele convenţionale de încărcare (cum ar fi lipsa unui cablu, probleme de conectare şi alte situaţii de acest gen) pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută consumatorului.
Sistemul utilizează o sursă care transmite curent electric amplasată pe un spaţiu de parcare, iar vehiculul este incărcat cu ajutorul unui receptor amplasat în podea.
Cele două elemente nu se ating şi nu se apropie niciodată mai mult decât permite garda la sol a vehiculului respectiv. Pe viitor, există posibilitatea dezvoltării unui sistem de încărcare al vehiculelor electrice integrat în şosea. Acesta ar funcţiona pe acelaşi principiu, cu diferenţa că vehiculul electric ar fi în mişcare, iar surportul ar fi o bandă continuă.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (4)