Delphi lucrează la un sistem de încărcare fără fir a vehiculelor electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Delphi Automotive şi WiTricity Corp vor să dezvolte un sistem revoluţionar de încărcare a vehiculelor electrice. Noul sistem nu va avea nevoie de niciun cablu şi va permite încărcarea prin inducţie a vehiculelor electrice şi a hibrizilor de tip plug-in. Noul sistem poate să transmită energie electrică în mod eficient pe distanţe semnificativ mai mari decât soluţiile convenţionale, ceea ce ar putea revoluţiona lumea vehiculelor electrice. În acest moment, sistemul poate transfera o cantitate de energie comparabilă cu cea a unei prize de curent alternativ găsită în orice apartament.
În acest moment, inginerii Delphi au reuşit să dezvolte un sistem funcţional care oferă o putere de 3300 waţi. Acest nivel de putere este suficient pentru a încărca un vehicul electric în aproximativ opt ore. Scopul noului sistem de încărcare este de a elimina toate problemele legate de sistemele convenţionale de încărcare (cum ar fi lipsa unui cablu, probleme de conectare şi alte situaţii de acest gen) pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută consumatorului.
Sistemul utilizează o sursă care transmite curent electric amplasată pe un spaţiu de parcare, iar vehiculul este incărcat cu ajutorul unui receptor amplasat în podea.
Cele două elemente nu se ating şi nu se apropie niciodată mai mult decât permite garda la sol a vehiculului respectiv. Pe viitor, există posibilitatea dezvoltării unui sistem de încărcare al vehiculelor electrice integrat în şosea. Acesta ar funcţiona pe acelaşi principiu, cu diferenţa că vehiculul electric ar fi în mişcare, iar surportul ar fi o bandă continuă.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (4)