După victoria obţinută în Raliul Braşovului, pilotul echipei EDS Rally Team a avut o misiune mult mai grea, parţial pentru că Peugeot 207 S2000 a avut o viteză maximă mai mică decât maşinile din clasele R4 şi N4. Tocmai de aceea, avansul lui Delecour pe parcursul raliului a fost unul relativ redus, astfel că lupta pentru victorie a fost ecilibrată, însă în cele din urmă francezul a triumfat în ciuda unei pene suferite în PS 13.
Marea surpriză a fost clasarea lui Bogdan Marişca (Mitsubishi Lancer Evo IX) pe a doua treaptă a podiumului, în condiţiile în care acesta a concurat la Clasa 3 şi a avut probleme cu ştergătorul parbrizului în prima zi. El a reuşit astfel să-l învingă inclusiv pe Vali Porcişteanu, considerat iniţial favorit la locul doi la volanul unui Mitsubishi Lancer Evo X R4.
Marco Tempestini şi Dan Girtofan au oferit una dintre cele mai echilibrate lupte ale raliului şi au terminat la egalitate perfectă, însă Tempestini şi-a adjudecat locul patru intruycat a stabilit un timp mai bun pe prima probă specială.
Deşi iniţial a luptat cu Porcisteanu pentru locul doi, George Szabo a încheiat raliului doar pe locul şase, primind şi o penalizare de 30 de secunde pentru că a ajuns cu întârziere la startul PS 14 în urma unei pene de cauciuc.Cupa Dacia a fost câştigată de pilotul sibian Raul Badiu.
În urma acestor rezultate, Delecour este lider în clasamentul general cu 55 de puncte, urmat de Szabo cu 26 de puncte şi Porcişteanu cu 24.6 puncte. În clasamentul echipelor, ESD Rally Team este lider detaşat cu 165 de puncte.
Foto via MotorsportNews
poate pentru ca 207 rc care are cu 25 cp mai putin decat un clio rs scoate timpi pe circuite cu doar 0.2-0.5 mai putin? sau pentru ca motorul de 1.6 facut cu bmw e cu 2 clase peste decat 2.0-ul ala aspirat? adevarul il stiu doar echipele astea care alea numai 207, evo, citroen, subaru si altele...