Noua generație a lui Volvo XC90 nu reprezintă doar o gură de oxigen pentru marca suedeză, care astfel reușește să-și crească vânzările serios pe piețele pe care activează, ci și un motiv de optimism pentru viitorul gamei mărcii. Conform rezultatelor de vânzări pe prima lună a anului 2016, Volvo a reușit să crească cu 9.4% în vânzări la nivel mondial, iar principalul "vinovat" pentru aceste cifre este SUV-ul mărcii scandinave.
Conform statisticilor oficiale prezentate astăzi de Volvo, suedezii au reușit să vândă 6200 de unități XC90 la nivel mondial în cursul primei luni a anului. SUV-ul care deschide o nouă direcție de design în gama de modele Volvo se află astfel pe a doua poziție în clasamentul vânzărilor mărcii, după "fratele" mai mic XC60. Acesta din urmă se pregătește anul viitor de o nouă generație, însă reușește să se păstreze în formă la capitolul comenzi, scăderea față de anul trecut fiind una minimă: -1.8% (10.200 de unități vândute în ianuarie 2016 versus 10.400 în ianuarie anul trecut).
Anul trecut, Volvo a înregistrat cel mai bun an comercial din istoria companiei, suedezii reușind să comercializeze 503.127 de mașini, cu 8% mai mult decât în 2014.
Im place Volvo, dar nu au vanzari prea mari (cel putin comparat cu cei trei germani), asa ca nu este prea greu ca XC-90 sa aiba vanzari bune comparat cu restul gamei.
comparativ cu cei pomeniti de tine XC90 e mic copil.
Chestiunea e ca piata accepta nu numai modelul asta dar numarul ridicat de exemplare este masura increderii revenirii lui Volvo pe o piata unde triada face legea. Eu cred ca pur si simplu Volvo isi ia energia mai mult din imaginea pe care si-o creeaza (si pentru care a muncit enorm) decat din profitul pe care il realizeaza din vanzari.
Personal mai cred ca acest business chino-suedez merita inclus in strategii de succes la orice universitate de profil din lume.