Deja 25.000 de comenzi pentru Fiat 500

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 28.06.2007
Luca di Montezemolo, presedintele Fiat, a afirmat ca modelul 500 a inregistrat deja 25.000 de comenzi.

Succesul rasunator al minimodelului Fiat 500 continua: desi mai este o saptamana pana la lansarea oficiala a versiunii de productie (4 iulie), constructorul italian a inregistrat deja 25.000 de comenzi, cifra record pentru un model de asemenea dimensiuni.

Micul model, care va costa 10.000 de euro, a urcat deja in preferintele europenilor, Luca di Montezemolo, presedintele Fiat, afirmand ca cele 25.000 de comenzi sunt o dovada a nerabdarii cu care publicul asteapta lansarea.

Se pare ca efectul direct al comenzilor care depasesc prognozele va fi o crestere a productiei anuntate initiale. Astfel, daca Fiat anunta o productie de 120.000 de unitati anual, 500 va fi produs in cel putin 140.000 de exemplare pe an, pentru a putea face fata comenzilor.

"Cand ma uit la numarul comenzilor, ma intreb cum vom putea sa facem fata cererii din acest an", a declarat Luca De Meo, responsabilul marcii Fiat.

Comentarii (10)

  • o speranta
    O masina mica pentru a-i scoate pe italieni din ca**t, pentru ca, precum bine stim, acestia nu se afla intr-o postura prea fericita de ceva vreme. Interesant modelul nou, sper doar sa nu exagereze cu reinvierea modelelor vechi. Ce-i mult strica.
    0 0
  • magureanu
    razvan
    Italienii s-au intors la ce mai stiu mai bine sa faca, adica masini mini si mici. In al doilea rand, au mai dat o lovitura ca utilizeaza platforma scurtata a lui panda pentru inca un model foarte diferit ca design si care nu va "manca" din felia lui panda.
    In al treilea rand, reinvierea mitului lui Fiat 500 nu cred ca e un lucru rau. BMW a reusit cu Mini, VW nu prea cu beetle (doar beetle cabrio e cat de cat un succes in sua).
    In al patrulea rand italienii au stiut sa profite de mitul Fiat 500 si sa vanda noul model mai scump ca Panda.
    Luca di Meo este un baiat destept la fel ca si Montezemolo.
    Nu pot sa le zic decat bravo.
    Sincer nu sunt fan Fiat dar masina asta ma atrage foarte mult. Dante Stein, unul din proprietarii Auto italia, importatorul Fiat, alfa si maserati in romania a declarat ca isi va lua unul cu steagul italiei imprimat pe acoperis. Cred ca o astfel de masina are toate sansele sa fie mai cool ca orice Mini.
    0 0
  • cu dus si intors
    Masina e frumoasa si capitalizeaza bine ca design mitul vechiului 500, dar faptul ca e pe o structura de Fiat Panda nu suna incantator iar daca pretul va fi in Romania cam 12000 de euro cum spun unii cred ca masina va avea multi admiratori dar putini clienti.
    In plus, ca posesor de masina italiana mi-as dori ca muncitorii italieni sa nu se ia cu vorba si sa reuseasca sa ii puna masinii toate suruburile inainte de a o trimite in Romania.
    Pana la urma masina e foarte frumoasa si nevasta-mea deja vrea una deci sanse pt 500 sunt. Le doresc succes!
    0 0
  • Octavian Brânzei
    Consum?
    Oare cît consumă? Că dacă va consuma ca oricare altă maşină, pentru 10 mii de euro la ce să-ţi iei o piticanie din asta?
    0 0
  • ete fleoshc
    e na asta-i buna
    10000 E? mah sunteti nebuni, mai bine un logan 1.4 MPI full options, ce naiba ai loc in el pentru orice
    0 0
  • consum si clientela
    Consumul nu conteaza si masina nu e pentru cei care ar cumpara Logan.
    Sigur sunt oameni (mai degraba femei probabil) care ar da 10 sau 12 mii pe asa ceva atat timp cat Mini costa cu 50% mai mult si poate fi folosit tot pentru 2 oameni si cateva sacose.
    Pe de alta parte Lancia Ypsilon e acelasi gen de masina, dar in Romania cred ca le poti numara pe degete.
    Consumul va fi probabil nesemnificativ exceptand versiunea Abarth pentru care cred ca avem putini barbati care ar conduce-o in Romania: http://www.automarket.ro/stiri/video-fiat-500-abarth-la-nurburgring-4273.html
    0 0
  • prudentul
    parere
    Desi clasa mini nu m-a entuziasmat niciodata (mi-au placu destul de putine modele) trebuie sa recunosc ca Fiatul asta este simpatic. Totusi, ma uit la poza de mai sus si vad un portbagaj cam prea mic, daca nu chiar aproape inexistent. Va ro sa nu-mi sariti in cap, dar Loganul are aici un mare avantaj.
    0 0
  • portbagajul
    exact cum a spus si Dan, masina nu se adreseaza unui familist convins. este o masina de oras stilata. Ca a doua masina mi-ar place in mod deosebit.
    Si nu mai comparati loganul cu orice masina existenta de pe planeta asta !!!
    0 0
  • mda...
    Cam asa e, genul acesta de masina se vrea a fi un simbol mai mult decat un banal automobil. Pentru femei e un "accesoriu" in plus iar pentru barbati sa ziceam ceva de genul "esente mari in sticlute mici". Pentru romanaul de rand care s-ar zgarci la 200 de E in plus pentru A/C la un Logan o masina de genul asta nu i se potriveste atat timp cat el merge la periferie sa care cartofi...Fiat 500 va fi un succes si va reprezenta mai mult decat automobilul ca si concept. Ramane sa observam "fiabilitatea" specifica FIAT. In rest, numai de bine.
    0 0
  • omul vesel
    zero barat
    Nu are nici o sansa in fata lui MINI chiar si in varianta ABARTH, chiar si daca e mai ieftin. E totusi FIAT.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru