Bugatti creează unele dintre cele mai scumpe mașini din lume. Adevărate opere de artă pe roți, unde atenția la detalii și grija pentru mașină este direct proporțională cu prețul cerut.
Potrivit reprezentanților constructorului din Molsheim, vopsirea unui singur exemplar Chiron (și a modelelor derivate din acesta) durează între 600 și 700 de ore.
Înainte de aplicarea stratului de bază, sau primer, specialiștii Bugatti inspectează atent fiecare panou de caroserie pentru a detecta posibile imperfecțiuni. Dacă există chiar și o imperfecțiune de abia sesizabilă, panoul este reparat în totalitate.
Aplicarea stratului de bază durează 100 de ore. Alte 100 de ore de muncă sunt, mai apoi, dedicate diverselor operațiuni de dinaintea aplicării primului strat de vopsea.
După ce au vopsit mașina, cei de la Bugatti verifică, din nou, fiecare panou de caroserie pentru a vedea dacă există variațiuni de culoare. Complexitatea este cu atât mai mare cu cât unele panouri sunt fabricate din metal, altele din fibră de carbon.
Apoi, urmează 4 zile de lustruire.
Ulterior, mașina este inspectată, timp de 10 ore, într-un tunel de lumină pentru a se asigura că totul este perfect.via Bugatti
Zgomotul? Tot aşa trezeşte un cartier întreg??
Producția unui Bugatti poluează mai mult decât oricare din noi vom reuși intr-o viața… deci este din start o inepție sa pui așa ceva in discuție, dar nu te opri, sunt unii care au 10 masini, case de 1.000 mp, piscine încălzite si iarna… dar au Tesla Y subvenționate pe banii pensionarilor… well done!!!
masina aia oricat o lustruiesti tot urata e..si tot ia curbele ca un suv..
pe unde protestezi zilele astea impotriva stapanilor? sau esti ocupat cu arpagicul?
Cât despre datele spuse de ăștia am mari rezerve. Ce grosime are vopseaua aplicată ca să o lustruiești 4 zile și să mai rămână ceva? Și cu o pană de păun dacă treci de 100 de ori peste vopsea tot rămâne o urmă. Cred că este doar o chestiune de marketing, în care au inclus pauzele de masă, timpul de odihnă, concediile de maternitate și paternitate, instruirea de protecție a muncii precum și timpul de deplasare la serviciu.
Rivian, a maker of electric trucks, said on Tuesday that it lost $1.7 billion in the final three months of last year as it struggled with production difficulties.
The loss brings the company’s total losses for 2022 to $6.8 billion and highlights the troubles that once-promising start-ups are having gaining ground on Tesla, which dominates the electric vehicle business. Last week, another young automaker, Lucid Motors, said that it lost $2.6 billion in 2022.
si am impresia ca nemtii viseaza la fiabilitatea lor..
La Lucid este si mai lipsit de interes.
Cu portofoliu exclusiv electric este destul de dificil de supraviețuit cel puțin încă 5 ani… pararea mea.