Decizie surprinzătoare: BMW nu o să ofere versiuni electrificate ale modelelor break

de Cornel Șocariciu
Luni, 02.10.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a luat o decizie surprinzătoare: actualele versiuni Seria 3 Touring și Seria 5 Touring nu vor avea variante electrificate. Rămâne de văzut dacă viitoarele generații vor trece sau nu în zona eco.

BMW este unul dintre constructorii care a "îmbrățișat" tendința eco. Cu toate acestea, un raport recent arată că producătorul bavarez nu are în plan lansarea unor versiuni electrificate în rândul modelelor break. Cu alte cuvinte, atât Seria 3 Touring, cât și Seria 5 Touring nu vor putea fi comandate într-o variantă eco.

În acest moment nu știm dacă decizia afectează doar versiunile actuale sau dacă aceasta ar urma să fie aplicată și în cazul noilor generații. Planul constructorului german este unul clar: să aibă 25 de modele electrificate în gamă până în 2025. Dintre acestea, 12 ar urma să fie 100% electrice.

"Vom crește cota de modele electrificate la nivel brandurilor pe care le deținem. Și da, aici includem și Rolls-Royce, dar și BMW M", a declarat Harald Kruger, șeful BMW.

Primul electric din gama Mini va fi versiunea cu trei uși a modelului legendar. Acesta ar urma să debuteze în 2019. În 2020, BMW promite lansarea unui X3 100% electric, în timp ce primul sedan din cadrul familiei "i" va fi gata în 2021.

Via | BMWBlog

Comentarii (4)

  • Arogantul
    BMW intelege ca nu toti oamenii au inghitit galusca asa zisei ecologii, si ca deci vor fi totdeauna oameni practici care vor sa conduca un automobil adevarat.
    7 5
  • Octavian
    Din punctul meu de vedere o masina electrica trebuie proiectata de la inceput pentru a fi electrica si nu doar modificata. De exemplu spatiul pentru baterii este cel mai normal a fi sub podea si nu in portbagaj cum au facut unii constructori. Ori actualele modele seria 3 si seria 5 nu au aceasta podea dubla. Deci e o decizie normala.
    12 0
  • subiectivism vs. logica

    thumb up, @Octavian
    5 4
  • Ca sa continui ideea lui @Octavian, pentru a modifica o masina clasica in hybrid sau electrica, bateriile se pun in mod normal in portbagaj, la baza spatarului banchetei din spate. Ori la un break, spatiul de incarcare e foarte important, si nu au cum sa vina cu o solutie eleganta.

    Un alt motiv foarte important eu zic ca e si raza de actiune/timpul de incarcare pentru o masina electrica la momentul de fata. In conditiile in care clientul de break este unul care incarca masina si pleaca in excursii lungi, sunt foarte putini care sa accepte pauze de peste 30 de minute la fiecare 2-3 ore. In plus, cand ajungi in salbaticie, unde incarci masina?

    Eu cred ca decizia BMW are sens si e realista.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru