Ceremonia de inaugurare a noului Președinte al Franței, Emmanuel Macron, a fost unul dintre cele mai importante evenimente politice care au avut loc în lume în această săptămână. Macron, unul dintre cei mai tineri președinți de stat din lume, a defilat pe bulevardul Champs-Elysees din Paris însoțit de o gardă oficială la puțin peste o săptămână de la finalizarea alegerilor prezidențiale din Hexagon.
Deși de obicei nu suntem interesați de aspectele politice pe Automarket, un detaliu deloc minor al ceremoniei de inaugurare ne-a atras atenția: Emmanuel Macron a defilat în fața parizienilor într-un DS 7 Crossback, cel mai nou SUV al mărcii premium franceze. Prezentat oficial în fața jurnaliștilor în luna martie la Salonul Auto de la Geneva, DS 7 Crossback a putut fi văzut pe stradă în premieră absolută în cadrul ceremoniei din Paris, o avanpremieră foarte timpurie a modelului în condițiile în care acesta va fi livrat primilor clienți abia la începutul anului 2018.
Deși alegerea SUV-ului care se va lupta în segmentul mediu cu Volvo XC60, BMW X3, Audi Q5 și Mercedes GLC poate părea una atipică, marca DS are o tradiție lungă în ceea ce privește relația cu autoritatea prezidențială din Franța. Aceasta a început pe vremea generalului De Gaulle, în anii '60 și a continuat cu Claude Pompidou în anii '70, apoi cu Giscard d'Estaing, Francois Mitterand, Jacques Chirac și Francois Hollande.
Mașina pe care a folosit-o Emmanuel Macron în cadrul ceremoniei este un DS 7 Crossback unic, care se evidențiază printr-o serie de detalii care nu vor putea fi comandate de clienți pe modelele de serie.
Plafonul complet retractabil, suportul de steag, interiorul Black Art personalizatde Atelier Maury, companie specializată în decorațiuni de clasă și jantele de 20 de inch personalizate cu elemente aurii fac toate parte din "pachetul" construit special de Citroen și DS pentru această ocazie.
În plus, mașina lui Macron a fost dotată cu noul sistem inteligent Active Scan Suspension, care utilizează o cameră ultrarapidă pentru a scana suprafața de rulare, pregătind suspensiile pentru eventualele gropi din asfalt. Acest sistem va face parte dintre opțiunile pe care clienții lui DS 7 vor putea să le comande la intrarea mașinii în oferta dealerilor europeni.
bai, da' dulapului ala nemtesc al nostru oare i-ar pica galoanele daca ar folosi macar asa, din cand in cand, un Stepway? Sau i s-ar deranja cravata?
Nu sunt fan Citroen dar nu poti sa nu remarci ergonomia foarte buna, cel putin a modelelor in care m-am urcat.
Nu sunt fan Citroen dar nu poti sa nu remarci ergonomia foarte buna, cel putin a modelelor in care m-am urcat.
Felicitari domnule! Atat pentru ironia fina referitoare la modelele aflate la prima generatie cat si pentru remarca directa, dar perfect adevarata cu privire la dulapul nemtesc. Bravo!
@hazard... e buna gluma ta, chiar mai buna decat am incercat eu...
Serios? Ia uite ce multe Volga se gasesc de cumparat in Ungaria, in Cehia sau in alte state care. desi membre UE, se inteleg bine cu Rusia. Cat, desppre "rasnita" Kamaz, ar fi bine sa te uiti cine a castigat ultimele editii ale Dakarului.
ps. de ce ati sters primul coment identic ? Ce nu va convine ? Daca cenzurati fara cap pe aici eu va propun sa scoateti definitiv posibilitatea de a mai comenta. Nu isi are rostul in conditiile astea !
Probabil ca presedintele Frantei vrea sa contribuie la promovarea ultimelor realizari ale industriei franceze. Si mie imi placea mult C6, insa ce impact ar fi avut daca l-ar fi utilizat asupra publicului, din moment ce aceasta masina nu mai poate fi achizitionata de noua? La urma urmei ar putea folosi si si DS-ul lui De Gaulle, insa cred ca scopul utilizarii unei masini nationale il reprezinta tocmai promovarea acesteia.
Eu aș fi modificat un Talisman, ampatament mărit cu tot ce trebuie pentru o limuzină prezidențială.