Comitetul Constructorilor de Autovehicule din Franța (CCFA) a publicat raportul cu privire la înmatriculările de mașini pentru luna ianuarie, iar datele oficiale arată că Dacia are parte de un debut dificil de an pe cea mai importantă piață pe care activează.
Constructorul de la Mioveni a raportat 5.852 de mașini noi înmatriculate în luna ianuarie, în scădere cu 37.4% comparativ cu perioada similară a anului trecut. De asemenea, Dacia a înmatriculat și 105 utilitare, iar pe acest segment scăderea a fost de 9.5%.
Rezultatele Dacia au sosit pe fondul unui debut de an dificil pentru întreaga industrie auto din Franța, în contextul în care în Hexagon s-au înmatriculat în total 155.079 de unități, în scădere puternică cu 13.4% comparativ cu ianuarie 2019.
Scăderea mai puternică a celor de la Dacia este remarcată și în clasamentul înmatriculărilor pe modele. De obicei, Sandero ocupă locul 5 sau 6 în topurile lunare, însă de data aceasta hatchback-ul s-a poziționat doar pe locul 9 cu 3.328 de unități și o cotă de piață de 2.5%. Între timp, Duster a încheiat luna doar pe poziția a 18-a, cu 1.810 unități și o cotă de piață de 1.3%.
Una dintre surprizele lunii ianuarie pe piața franceză a fost creșterea semnficativă pe segmentul mașinilor electrice.
Francezii au înmatriculat 10.952 de mașini electrice în luna ianuarie, ceea ce reprezintă 8.2% din totalul înmatriculărilor, comparativ cu numai cele 3.059 de mașini electrice înmatriculate în ianuarie 2019.Aproximativ jumătate dintre mașinile electrice înmatriculate au fost Renault Zoe, care a ocupat astfel locul 3 în topul modelelor cu 5.331 de unități, în spatele lui Peugeot 208 (9.463 de unități) și Renault Clio cu 5.524 de unități.
Via CCFA
La modelele Renault tot cam la fel este, plasticele cu greierasi sunt marca inregistrata.
Fiindcă o mașină la un preț decent împreună cu o cutie automată decentă, iar aici mă refer ca să fie fiabilă, nu în câte secunde prinde suta, cum visează mulți speedy gonzales de românia, nu sună rău.
Dacia nu mai e o masina ieftina , skoda , hyundai si alte branduri s-au apropiat foarte mult de preturile lor la o calitate mai buna si cu un design mai bun.
Cat despre alte criterii , oamenii intotdeauna au luat dacia doar pentru pret , calitatea fiind un gunoi.
"Dacia nu mai e o masina ieftina , skoda , hyundai si alte branduri s-au apropiat foarte mult de preturile lor la o calitate mai buna si cu un design mai bun."
Eu cred ca am inteles bine: Dacia are preturi foarte mari si au o calitate foarte proasta daciile. Asa este sunt foarte scumpe si se strica intr-o saptamana si sunt foarte proaste. Asta ai zis tu, iar eu am zis acelasi lucru dar tot nu intelegi sau poate eu nu inteleg dar oricum daciile intotdeauna vor fi foarte proaste si nefiabile.
Dacă el jignește posesorii de Dacie gratuit, oare ce catalogări ar merita el după inepțiile deșertate aici?
VW -31%
Opel -28%
Ford -33%
Suzuki -44%
Kia -14%
Fiat -36%
Miroase a criza mare!