Dealerii auto încep să se confrunte cu o serie de probleme în gestionarea showroom-urilor. ca urmare a unor schimbări care devin din ce în ce mai evidente.
Oficialii BMW susţin că una dintre cauze este creşterea game ide modele, care în cazul constructorului german este acum de 10 ori mai mare decât în urmă cu un deceniu, când dealerii se limitau se expună Seria 3, Seria 5 şi Seria 7.
Pe de altă parte, urbanizarea puternică din statele dezvoltate ale Europei determină o scădere a numărului de spaţii disponibile pentru showroom-uri şi, mai ales, a dimensiunilor pe care le pot avea acestea. Nu în ultimul rând, cerinţele clienţilor se schimbă pe măsură ce apar tot mai multe servicii de mobilitate urbană.
"Nu se va întâmplă nimic peste 10 zile, dar nu vă pot spune cum vor arăta showroom-urile peste 10-15 ani. Trebuie să ne revoluţionăm complet reţeaua. Nu poţi avea 8.000 de metri pătraţi în centrul Amsterdamului", explică Michele Fuhs, şefului de retail al BMW.Unele soluţii propuse vizează realizarea unor showroom-uri de mici dimensiuni, însă rivalii de la Audi au găsit deja o metodă pentru a rezolva problema numărului prea mare de modele din gamă: showroom-urile vor fi echipate cu ochelari de realitate virtuală HTC Vive, care vor permite clienţilor să vizualizeze maşinile în cele mai mici detalii.
Via Autocar
Comentarii (0)