Retragerea Chevrolet din Europa va afecta aproximativ 6.000 de angajaţi GM din Coreea de Sud
Dealerii vor să fie despăgubiţi pentru investiţiile făcute pentru a intra în reţeaua Chevrolet, impactul retragerii mărcii asupra afacerilor lor şi pentru scăderea aferentă a acţiunilor, aşteptată să aibă loc odată cu această retragere.
Costurile de restructurare sunt şi ele o problemă pentru dealeri, deoarece compensaţiile faţă de angajaţii proprii nu vor veni de la General Motors, fiind vorba despre echipa fiecărui dealer în parte.Chevrolet are 133 de dealeri în Franţa, dar organizaţia care apără drepturile acestora nu a precizat câţi dintre dealeri vor fi implicaţi în acţiunea în instanţă menţionată anterior. La nivel european, Chevrolet are 1.900 de dealeri. Încă de la anunţul retragerii Chevrolet din Europa, cei de la General Motors au specificat că este vorba despre o retragere comercială, partea de servicii urmând să fie asigurată în continuare de reţeaua proprie. În 2013, vânzările Chevrolet au scăzut cu 18 procente la nivel european, pe când pe piaţa din Franţa au scăzut cu 13%, după datele asociaţiei auto franceze CCFA.
Chevrolet părăseşte piaţa din Europa la sfârşitul lui 2015
"Asigurăm clienţii noştri că vom oferi în continuare garanţie, componente şi servicii pentru vehiculele lor Chevrolet, precum şi pentru modelele care vor fi achiziţionate de astăzi până la sfârşitul anului 2015. Vrem să le mulţumim clienţilor şi dealerilor pentru loialitatea manifestată faţă de marca Chevrolet în Europa", a declarat Thomas Sedran, preşedinte şi managing director Chevrolet Europe. Reprezentanţii Chevrolet România au confirmat faptul că acest lucru se va aplica şi în ţara noastră.Via AutomotiveNews (înreg.)
asa incetisor, si cu spatele :)
p-ala cu rover il mai inteleg, are si el o pasarica, dar tu pari baiat cu bacalaureat
@razvanis
Total gresit! GM nu retrage Chevrolet din Europa din cauza vanzarilor proaste pe care le-a avut aceasta marca, ci din pricina vanzarilor proaste pe care le-a inregistrat Opel datorita modelelor Chevrolet!
E produsul meu si il vand unde vreau eu.
Este o dovada clara ca dealeri sunt hoti.
Ei nu adauga cu nimaca la valoarea unei masini si dimpotriva.
Ar trebui ca toate firmele sa copie modelul Tesla si sa vanda la pret fix direct de la fabrica sau magazin propriu.
Dealeri trebuie eliminati.
Pe langa faptul ca masina m-a dezamagit din multe puncte de vedere, am pus cap la cap toate informatiile din piata si impactul unei astfel de decizii, ajungand la concluzia ca e mai bine sa vand masina dupa doar o luna, pierzand 2-3000 euro (se ivise si o oportunitate de busines si aveam nevoie de cash), decat sa incerc sa o revand in 2018, sa spunem, cand brandul deja e istorie pe piata europeana.
Probabil preturile de revanzare ale masinilor Chevrolet va scadea simtitor, cred ca si impactul asupra dealerilor va fi atat de brutal, incat inlocuirea unei piese, ar putea sa devina o aventura ca timp cat si ca si costuri.
Pacat, Chevrolet peste ocean chiar este un brand puternic, insa pentru piata europeana, politica lor nu a fost cea mai fericita.
Cat despre dealeri, trebuie sa va spun ca nu cred ca vindeam masina pe piata libera, masina am revandut-o dealerului (singurul care mi-a facut o oferta), evident cu 3000 de euro mai putin, insa rasuflu usurat. La anul nu cred ca mai luam pe ea mai mult de 7-8000 euro, pierzind astfel mai mult de jumatate in nici 2 ani.
Nu cred ca vor fi afectate marcile deja produse si vandute si nu cred ca vor fi afectate pietele de piese de schimb.
dealerii au aparut din necesitatea de a usura efortul financiar al constructorului prin operatiile de vanzare/service/garantie si post garantie.
O companie la nivel mondial devine la un moment dat o caracatita a carui tentacule devin prea fragile. Asta nu insemna doar o armata uriasa de personal necesar desfacerii dar si CONTROLUL personalului si operatiunilor specifice fiecarei piete pe care activeaza acel constructor.
Tesla vinde direct pentru ca este o companie (inca) mica si isi poate controla operatiunile. Pe de alta parte activeaza pe piete mature (a caror caracteristici nu difera prea mult de cea americana) iar clientul tinta are un profil destul de clar.
Ti-am mai spus-o si cu alte ocazii....daca nu te pricepi mai bine te abtii. Lasand la o parte observatiile rasiste te faci si de ras argumentand infantil cu "e o dovada clara ca dealerii sunt hoti".
Da, de zeci de ani de zile s-au spalat creieri la populatia naiva pana sa ajuns la situatia de a vinde elemente virtuale.
Eu prefer sa ma intorc la lucrurile de baza.
Imi place un podus si il cumpar.
Vreau sa platesc munca inginerilor si a muncitorilor care l-au produs.
Dar nu vreau sa platesc o suma si la niste speculanti si indivizi cu lipsa de caracter care folosesc toate metodele psihologice de a scoate bani din buzunarului celor mai naivi.
Dur.
Numai prosti cumpara de la dealeri.
da ma, daca zici tu....