Hyundai a reuşit performanţa de a dezvolta modelul Ioniq cu toate cele trei variante de propulsie ecologică, de la hibridul tradiţional cu baterie care se încarcă în mers, până la hibrid plug-in şi motor electric.
Iată însă că Subaru pregăteşte o platformă şi mai interesantă, pe care urmează să fie dezvoltate toate modelele viitoare ale producătorul japonez deţinut de Fuji Heavy Industries.
Sub numele sugestiv de Global Platform se ascunde o platformă pe care se vor putea realiza atât maşini cu motoare termice tradiţionale, cât şi hibrizi, hibrizi plug-in şi modele 100% electrice. Cu alte cuvinte, toată gama de modele Subaru cu toate motorizările disponibile vor fi realizate pe o platformă unică, element care va reduce costurile şi va îmbunătăţi eficienţa.
De asemenea, Subaru susţine că noua platformă este cu 70-100% mai rigidă decât în cazul modelelor actuale şi că suspensiile şi direcţia au fost îmbunătăţite pentru a avea o precizie mai bună. Din punct de vedere al siguranţei, noua platformă absoarbe cu circa 40% mai multă energie decât modelele actuale, iar centrul de greutate este cu 5 mm mai jos.Noua platformă globală face parte din iniţiativă Proeminenta 2020, iar primul model lansat pe aceasta va fi a cincea generaţie a lui Impreza.
Via Motortrend
In America Outlander si Outlander sport stau foarte bine la siguranta rutiera, Outlander sport are rezultate destul de apropiate de actualul Forester.
da, intradevar nici Mitsu nu sta rau, la fel cum si Honda este ok la capitolul siguranta, dar de excelat doar Subaru o face.