În prezent, sunt multe companii care pot transforma o mașină termică într-una pur electrică. Chiar dacă mașina respectivă este un model clasic, iar aici avem multe exemple.
Dar un startup din Germania, e-Revolt, a optimizat procesul de conversie, astfel că transformarea unei mașini termice durează circa 8 ore. Mai mult, compania este specializată pe modele uzuale, cum ar fi acest Volkswagen Golf 7 break.
De fapt, nemții susțin că pot converti aproximativ 42 de modele diferite. Totul costă între 12.000 și 15.000 de euro.
Înainte de conversie, mașina este verificată cu atenție, iar mai apoi motorul termic este eliminat, alături de toate componentele care nu mai sunt necesare. Atât motorul cât și componentele sunt reciclate sau compania le găsește alte întrebuințări.
Mai apoi este instalat un cadru direct pe suporții vechiului motor termic. Aici vine instalată unitatea electrică și există chiar și un modul special care se asigură că noua configurație funcționează cu toate componentele originale ale mașinii.
Puterea dezvoltată de motorul electric este necunoscută, la fel și capacitatea bateriei.
Dar, germanii susțin că autonomia este cuprinsă între 250 și 300 de kilometri.via Euronews
Deci pentru ei trebuie sa converteasca Tesla in model cu motor DIZAL.
Aud clinchet vesel de prohod pentru diesel.
Pe la Pitesti erau unii care la fel faceau conversii electrice tot cu vreo 10-15.000 euro.
Nu mai stiu acum dar aveau 2 locatii, una in romania si una in anglia. Parca au aparut si la stiri in trecut cu un 911 convertit printre altele.
Si cel mai misto aveau optiuni diverse, nu doar ceva lame, fiind optiuni inclusiv cu baterii tesla si motorizari de putere mare (pe vremea aia doar tesla avea peste 200cp)
250-300km pt un golf e cam slabut. Asa ceva sa fie pe un polo, deci o masina de oras.
Un golf e folosit inclusiv la concedii unde te duci peste 300km. Oferta lor este cumva cu vreo 5-10 ani in urma.
Nu in ultimul rând 12.000-15.000 este o valoare semnificativă pentru un golf, deci nu cred că o să auzim de cifre semnificative… mai mult așa de joacă.
PS mă întreb când se maturizează unii cu obsesia față de diesel? Papa tot cu diesel se produce și ajunge în magazin, la fel și restul muncilor “grele” unde-i nevoie de cuplu și flexibilitate… nu văd obligatoriu utilizarea tehnologiei diesel în mașinile de pasageri… este doar o opțiune.
prostia cu tractorasele mergea cand gaseai benzinare turbo doar mari si scumpe.