Să presupunem că tocmai am predat mașina mea cea veche unui dealer din București, sub formă de avans pentru una nouă. Să presupunem că pe mașina mea inscripționasem numele site-ului Automarket, din dorința de a promova proiectul și de a crește vizibilitatea brandului prin trafic. Despărțindu-mă de mașină, nu mi-am imaginat nici o clipă că dealerul nu va îndepărta colantul Automarket.
Să presupunem și că, la câteva luni după acest episod, pe internet circulă o fotografie cu un militant ISIS folosind o mitralieră chiar la bordul unei mașini identice cu cea pe care am vândut-o, iar pe portieră se poate citi logo-ul Automarket. Pot fi urmările neplăcute? Cu siguranță.
O spune un american pus în situația descrisă mai sus. Mark Oberholtzer, în vârstă de 62 de ani, cu o experiență de 30 de ani în instalații, și-a vândut camioneta unui dealer local. Pe portieră a lăsat însă inscripționat numele companiei sale Mark-1 Plumbing și numărul de telefon.
Proprietarul a intenționat să dezlipească autocolantul, dar a fost oprit de un agent al dealerului, sub pretextul că ar putea avaria vopseaua. El a fost asigurat de către dealer că datele vor fi șterse în eventualitatea în care mașina va fi revândută.La doi ani de atunci, Mark a început să primească telefoane anonime, care îl condamnau pentru susținerea terorismului. Lămurirea a venit la scurt timp: o poză cu un militant ISIS folosind o mitralieră antiaeriană. Lesne de înțeles că amenințările cu moartea nu au întârziat să apară, iar toți cei care au văzut poza l-au numit trădător.
În aceste condiții, Oberholtzer a deschis deja un proces împotriva dealerului Ford, cerând despăgubiri de un milion de dolari.
via latimes
Daca as putea sa-ti dau 100 de manute verzi, ti le-as da din tot sufletul!
In procesul domnului care a vandut camioneta, apar mai multe detalii. Si anume ca masina a fost cumparata si trimisa in Turcia. Cineva foarte aproape de noi, tace si face. Si majoritatea se face ca nu vede nimic.