Toyota a lansat cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie SUV-ul compact C-HR, care beneficiază în cea mai puternică versiune a sa de un sistem de propulsie hibrid care vine cu un motor pe benzină de 1.8 litri ce funcționează în paralel cu un motor electric şi generează în total 122 de cai putere.
Constructorul japonez va participa luna viitoare la cursa de 24 de ore de la Nurburgring cu o versiune de competiție a lui C-HR echipată cu un motor turbo de 1.5 litri capabil să genereze 178 CP și care teoretic va fi disponibil doar pentru acest eveniment.
Totuşi, inginerul şef al proiectului C-HR, Hiro Koba, a dezvăluit că niponii vor analiza performanţele şi reacţia fanilor la modelul de curse şi, în funcţie de aceste elemente, va propune realizarea unei versiuni de performanţă care să-i permită să lupte direct cu Nissan Juke Nismo.
De altfel, intenţiile sale sunt dublate de cele ale managerului pentru Europa, Rembert Serrus, care admite însă ca o decizie finală va fi luată în funcţie de schimbările pe care inginerii ar trebui să le facă pentru dezvoltarea acestei versiuni.
"O versiune sportivă ar avea sens, dar depinde cât de multe trebuie să schimbăm", a precizat el.Via Motor1
mda, "ultra-tehnologie".
Si cum sa lupte cu Juke Nismo, daca il scot scot din start cu handicap? Adica ideea e cand scoti un model nou dupa concurenta, trebuie sa demonstrezi ceva. Ce demonstreaza Toyota? Nimic.