Pe măsură ce tehnologia avansează și constructorii auto vând din ce în ce mai multe mașini electrice, pachetele de baterii și eficiența motoarelor electrice cresc și ele proporțional. Iar dacă în cazul mașinilor cu motoare clasice diesel sau benzină eram obișnuiți cu îmbunătățiri care apăreau o dată la 3-4 ani, când în peisaj apărea câte un facelift, în cazul electricelor va trebui să ne adaptăm și să ne așteptăm, foarte probabil, la modificări anuale ale autonomiei oferite.
Dacă în cazul electricelor Renault Zoe și Nissan Leaf am văzut cum autonomia oferită a crescut treptat, pe parcursul ultimilor ani, de la 180 la 240 de kilometri, versiunea electrică a lui Volkswagen Golf se va alinia și ea la acest trend și va fi relansată pe piață împreună cu un pachet de baterii care cresc autonomia oferită de la 190 (cât e în prezent) la 250 de kilometri. Versiunea actualizată a lui Volkswagen e-Golf va fi pusă în vânzare în cursul acestui an.Evident, dezvoltarea lui e-Golf nu se va opri aici.
Conform unor informații apărute în presa auto americană, viitoarea generație a versiunii electrice Golf va primi modificări substanțiale față de actuala. Astfel, Voilkswagen pregătește o migrare a întregii game de mașini electrice pe o platformă separată de cea pe care sunt construite modelele cu motoare clasice. Chiar dacă estetic modelele vor arăta aproximativ identic (așa cum se întâmplă și astăzi în cazul Golf vs. e-Golf), platforma diferită dedicată le va oferi celor de la Volkswagen ocazia de a dezvolta o mașină cu autonomie reală de cel puțin 300 de kilometri.Automarket a realizat în 2015 un test de autonomie cu Volkswagen e-Golf. Rezultatele acestuia pot fi urmărite AICI.
si fiabilitatea e proasta.
eu zic sa nu-ti iei :)
Când pică distribuția la 40.000 km zic eu ca e mai bună Dacia 1310.
Eu zic să mai dea din coate să stea la suprafață, nu să iasă în evidență că nu au cu ce. Dacă reușesc să mai vândă din firmele pe care le au poate reușesc să scape de faliment.
Mașinile germane sunt varză...murături.
Nu o să îmi iau în niciun caz, stai liniștit. Există atâtea opțiuni mult mai bune.
On-topic , poate dieselgate a fost o lectie buna pt VW, sunt bune si 'crizele' de acest gen.
Aceasta criza a obligat VW sa scota pe piata o buna parte din ce dezvoltasera dar care le pastrau pentru un viitor mai indepartat.
De aceea se spune ca in criza unele companii evolueaza , de fapt sunt impinse sa scoata tot de la saltea pentru a vinde chiar in vremuri grele, iar in loc acelora sa dezvolte in continuare, sa nu doarma pe o ureche ca merge si asa.
Foarte bine ca apar noi teste , si iihs face teste similare.
Frustrarea e grava, dar se trateaza . Imi place cum sar unii sa-i inveti pe ceilalti ce sa faca cu banii lor.
Sunt in urma !! In cateva luni, Nissan va anunta autonomia viitoarei generatii de Leaf, care va aparea la anul si va fi peste 400 km, daca nu chiar 500 km.
http://www.automarket.ro/stiri/viitorul-nissan-leaf-anunta-revolutia-electricelor-autonomie-de-peste-500-63775.html
poti sa iti iei absolut ce vrei. Banii tai faci ce vrei cu ei.
Eu am fost fraier si am luat Golf. In 6 luni a picat climatizarea. A picat antifonarea de pe capota in compartimentul motor si a iesit un fum de am crezut ca iau foc si s-a stricat motorasul de la geamul electric. Cand au inceput si sunetele ciudate cu pornirea la rece am vandut-o din fericire am gasit pe unul ca tine care sa o cumpere :)
Acum am Honda Civic de vreo 2 ani si sunt super incantat de achizitie.
Morala: daca faci o greseala si o recunosti nu inseamna ca esti prost. Prost esti atunci cand insisti in dobitocie.
''daca faci o greseala si o recunosti nu inseamna ca esti prost. Prost esti atunci cand insisti in dobitocie.''-----Exact caracteritica ''nemteasca'' de anu recunoaste greseala si a ascunde gunoiul sub pres.
sau te pomeni ca esti unu care ne da lectii despre cum japonezii si coreeni au inventat airbagurile takata?te pomeni ca ai vreo taiota sau vreo fhonda sau mai rau vreun subaru cu motor spart?
mai ieri visati la masini germane, acum toate sunt proaste? mancati stiti voi ce cu gura plina ...