După o primă probă specială câştigată de Marco Tempestini, Delecour a preluat conducerea prin trei victorii consecutive, însă a pierdut timp preţios după ce a întâlnit trei căruţe pe traseu în PS 6.
Francezul a ameninţat chiar cu retragerea din competiţie în urma acestor incidente repetate, însă în cele din urmă a continuat raliul fără să mai ameninţe poziţia de lider a lui David Botka, care a devenit lider în PS 8 şi a câştigat patru probe speciale consecutive.
Maghiarul a obţinut astfel victoria în Raliul Iaşului şi a fost urmat în clasament de Marco Tempestini, în timp ce Gergo Szabo a terminat pe locul trei. Acesta din urmă a fost însă penalizat cu un minut la finalul raliului, astfel că ultima poziţie pe podium i-a revenit lui Delecour, care a întâmpinat şi defecţiuni tehnice la maşină în cursul după-amiezii ultimei zile.
Performanţa francezului este însă importantă în condiţiile în care acesta a concurat cu un Subaru Impreza N14 de Clasa 3, inferior maşinilor Mitsubishi Lancer Evo IX R4 şi Ford Fiesta R5 cu care au concurat Botka şi Tempestini.
Clasamentul a fost completat de Dan Girtofan (Skoda Fabia S2000), Szabo (Mitsubishi Lancer Evo X) şi Simone Tempestini (Subaru Impreza R4).
Doi piloţi de top au abandonat în Raliul Iaşului: Vali Porcişteanu a ieşit în decor în PS 2, în timp ce Edwin Keleti s-a retras în urma unui impact puternic cu un bolovan care a avariat suspensia faţă.
Delecour îşi adjudecase deja matematic al doilea titlu de campion national în etapa precedentă de la Bacău, în timp ce EDS Rally Team a câştigat titlul la echipa cu o rundă înainte de finalul sezonului.
Foto AutoRally
Eterna si fascinanta Romanie.
Parca si vad in secolul 24 stire:
Nava stelara Entreprise nu a putut fi lansata la data stabilita din cauza unor tigani din Romania care au furat antimateria din reactor.