Daună totală: primul BMW M4 distrus vine din Germania

de Mircea Meșter
Marti, 24.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un german a reuşit să ajungă pe prima pagină a tuturor site-urilor auto ale lumii după ce a suferit primul accident serios cu noul BMW M4 în centrul oraşului Munchen.

Deşi nu este niciodată o veste bună pentru fani, pentru marcă, pentru model şi cu atât mai mult pentru deţinător şi şofer, prmul accident major al unui model complet nou este întotdeauna o informaţie pe care lumea auto o analizează pe toate părţile. Acesta este şi cazul posesorului german al unui BMW M4 nou-nouţ care şi-a distrus maşina în Munchen şi a apărut astăzi pe toate site-urile dedicate industriei auto.

Conform primelor informaţii oferite de presa germană, şoferul de 20 de ani a pierdut controlul volanului la ieşirea dintr-un viraj, lovind un semn de circulaţie din care a ricoşat apoi într-un copac aflat pe marginea drumului. Accidentul a avut loc în centrul oraşului, lângă piaţa Sendlinger Tor, iar posesorul maşinii a ieşit pe picioarele lui din maşină, fiind transportat însă la spital pentru investigaţii complete.

Primele estimări arată că pagubele depăşesc 90.000 de euro, maşina fiind avariată iremediabil.

Comentarii (26)

  • A pierdut controlul volanului...specific pentru teribilistii care abia si-au luat permisul si au masini de sute de cai. Lipsa experientei nu poate fi suplinita de sistemele avansate de tractiune/franare, fie ele ale BMW sau ale unor firme mai pretentioase cum sunt cele super-sport gen Porsche sau Ferrari...

    Bine macar ca a intrat intr-un copac. Desi e jenant, e bine ca nu a ranit nevinovati.
    33 4
  • Este o stire care pare mai potrivita pt Romania, in special datorita varstei soferului, deci sunt si-n Germania parinti inconstienti care cumpara masini puternice unor copii de 20 de ani. Exista si o parte buna, s-a testat in conditii reale un impact cu-n copac si rezultatul este satisfacator, anume " copacul" de sofer a scapat teafar.
    26 5
  • Deci 90k de euro si copacul rezista!

    Astept un ferrari sau un 911 daca il doboara!
    11 9
  • Il dobor eu cu tractorul pe mai putin de 90k euro daca vrei
    18 2
  • nu inteleg de ce a stat copacul nemiscat...putea naibii sa faca un pas in lateral si gata....

    PS. masina e pe autovit....functioneaza si arata impecabil...schimbat "decat" uleiu...kilometrii reali...
    34 3
  • George
    Deci, mucea de 20 de ani, nici nu ma asteptam sa-si ia masina care franeaza singura cand esti incepator si ai mai putina experienta la volan.
    Dorel de Germania, ca sunt si acolo destui, s-a gandit el sa se dea smecher PRIN ORAS cu un M, ca de, astea sunt ultimul racnet in domeniul auto pentru toti "cunoscatorii" ... si rezultatul a fost unul pe care il stim de acum cu totii: vesnica problema cu soferii de BMW: "a pierdut controlul volanului". Mama lui de volan, cum nu sta el la locul lui si ii incurca pe meseriasi. Astia de la BMW ar trebui sa puna joystick in loc de volan, ca sa vada daca rezolva astfel problema asta care-i chinuie de zeci de ani pe unii: volanul =))
    In concluzie, pacat de copac, ca nu o fi cazut el jos, dar de julit ramane julit.
    Cat despre masina, banuiesc ca soferul este unul super inteligent si crede ca daca a scapat cu viata, concluzia lui e ca BMW rullllzzzz si o sa-si mai ia una cu care probabil va face la fel, dar la viteza mai mare ca sa vada pana la ce viteza rezista copacul :)
    Oare cand o sa faca BMW masini sigure ca sa nu mai piarda soferii controlul volanului ? Astia oare nu s-au saturat sa li se faca atata reclama de cacao ? Cum poti sa-ti iei BMW cand ele umplu santurile si ajung prin copaci ???
    21 13
  • Eu zic ca daca are un avocat bun, poate sa dea primaria in judecata pentru ca a pus copaci in oras si sa-i dea un M4 nou.
    Sau, varianta B si cea mai probabila, masina nu e dauna totala pentru cocalarii romani: ea se va afla in curand pe o platforma cu directia Romania, principala piata de desfacere a rebuturilor germane, va fi reparata si vanduta cu un superpret de doar 50.000 de euro, ieftin ca braga avand in vedere ca e M4 frateeeeeee. La ea va primi fericitul posesor, gratis si un trening (tot SH), ultimul CD cu manele si o punga de seminte.
    20 3
  • @George

    Tu nu te-ai saturat sa te prefaci ca nu stii care este diferenta intre o masina sigura si una care e condusa de un sofer fara experienta? Ce reclama de cacao? Masina buna, sofer prost, astea sunt cele mai bune teste.
    16 9
  • George
    @dan_grc: pai daca masinile sunt asa bune, de ce ajung atatea prin copaci si santuri si provoaca atatea accidente mortale ?
    Eu stiu care e diferenta intre o masina sigura si una condusa de un sofer fara experienta. O vad zilnic pe strazi, pe la stiri si e plina Romania si nu numai de astfel de exemple.
    Poti sa le tii partea prietenilor tai cu BMW, dar ai grija sa nu ai ghinionul sa dea vreun mucea din asta peste tine cu al lui super BMW, ca s-ar putea sa nu ai norocul copacului.
    11 8
  • Pai daca stii care este diferenta n-ar trebui sa mai aberezi atat, inca nu s-a inventat masina care sa salveze soferul in orice situatie, s-au repetat de prea multe ori aceste discutii, in fiecare seara la stiri nu vezi doar Bmw-uri, statisti nu poti sa demonstrezi ca majoritatea accidentelor sunt cu aceasta marca, pur si simplu n-ai cum sa faci asta, pt ca nu este adevarat, in fiecare seara vezi accidente cu tir-uri si autobuze rasturnate, alea cu Bmw-uri suna altfel si ti se pare tie ca sunt mai dese, dar te rog nu mai repeta prostia asta la infinit, ca masini proaste sunt cele care ajung in santuri, sunt masini foarte bune, pt ca altfel erau morti majoritatea posesorilor de Bmw din lumea asta.
    11 8
  • George
    Hai Dane ca esti simpatic.
    Sunt masini foarte bune, ca nici pilotii pregatiti sa le testeze nu sunt in stare sa le stapaneasca.
    Ai citit articolul cu super-mega-cel-mai-tare-hibrid BMW I8 avariat pe o autostrada fara limita din Germania ? Ia du-te tu si spunei pilotului ca-i prea prost sa conduca un BMW si sa vezi ce-ti zice.
    Vezi ca accicidentul asta e incadrat la o rubrica aparte: "accidente exotice" unde vei mai gasi cel putin inca vreo 10 accidente cu super BMW-uri neconduse de mucosi, ci de unii cu ceva experienta.
    http://www.automarket.ro/stiri/bmw-m5-ring-taxi-accident-pe-circuitul-de-la-nurburgring-53679.html
    http://www.automarket.ro/stiri/un-prototip-al-viitorului-bmw-seria-2-distrus-intr-un-accident-in-timpul-51470.html
    http://www.automarket.ro/stiri/pilot-de-teste-de-la-bmw-implicat-intr-un-accident-grav-cu-un-prototip-46867.html
    Astea sunt cateva titluri DOAR DE PE PRIMA PAGINA.
    Daca si pilotii care "garaie" de teste cu masini sunt soferi prosti, atunci iti dau dreptate, BMW-urile sunt masini foarte bune, conduse din pacate de multi prosti. Deci te las pe tine sa alegi: esti sofer bun cu o masina proasta, sau ai masina buna ... concluzia o tragi tu.
    7 8
  • Concluzia este alta, tu si multi ca tine va chinuiti sa discreditati Bmw cu orice prilej, discreditati teste facute de piloti in conditii reale cu prototipuri, nu doar in laboratoare, daca masinile sunt facute praf si pilotii scapa inseamna ca sunt masini bune, pana se va inventa masina in care n-ai cum sa mori va mai trece mult timp, mult dupa 2020.

    Stiri ca aceasta de sus arata doar ca nu sunt pt oricine astfel de modele, sunt victimele propriului succes pt ca sunt foarte dorite, ca unii nu intelegeti de ce sunt dorite este alta treaba in care nu ma bag, pur si simplu n-are rost.
    11 8
  • Baaai George citeste mai intai anuntul si comenteaza dupa,Sunteti fantastici ,ati fi in stare sa comentati si fara anunturi.Pustiu are 20 de ani nu munceste de 20 BAAAA!!!
    1 0
  • Adevarul trist despre Romania este ca suntem pe primele locuri in Europa la decese in urma accidentelor rutiere. Si nu e de mirare cand un articol denumit "Lectie de viata" in care Ford vrea sa invete unii tineri sa conduca defensiv strange doar 9 comentarii, in timp ce un articol in care un rahat de BMW (printre multe altele ca sunt satul de astfel de articole) se face praf intr-un pom, are atatea sustineri. Si mai auzi si ca BMW ar fi masina super buna care atrage numai genii si cunoscatori si sunt super dorite din motive lesne de inteles.
    Pai ne meritam soarta oameni buni.
    @dan_grc: mi se pare mie sau tu nu ai avut ce comenta la articolul sus mentionat. Nu-i asa ca ti s-a parut ca se adreseaza fraierilor ?
    Voi astia cu BMW-uri nu aveti nevoie de lectii de condus defensiv, presupun ca voi aveti experienta in condus din nastere si la 20 de ani deja va cumparati BMW, ca voi stiti deja cat de bune sunt si ca nu sunt pentru oricine astfel de modele.
    Ia sa ne spui tu mai exact pentru cine sunt ele Dane ? In afara de cocalari, desigur, ca pe astia ii vedem si ii intalnim zilnic in trafic si destui.
    4 8
  • @Vali vrei sa intrebi pt. cine sunt facute BMW-urile?????
    poi iti raspund eu......in primu rand sunt pt. cine si le permite si/sau doreste.....in al 2-lea rand pt. cine isi doreste o masina sportiva....
    Si adevaru ca BMW-urile sunt masini sportive......masini mai de barbati(daca intelegi ce spun)
    Stau si ma gandesc pe cand aveam eu 18-20 de ani si conduceam un 316i(E30).........pe cand in ziua de azi copii de 18-20 de ani conduc M4 de 80-90k euro.....pffffff
    6 4
  • Multumesc tzenu_bmw pentru raspuns, dar daca vrei sa te dai barbat, poti sa o faci pe un circuit, nu pe drumuri publice. Poti sa-i faci concurenta lui Senna si Schumacher si chiar nu ma deranjeaza.
    Dar daca te crezi barbat si nimeresti din greseala in loc de un copac vreun om, s-ar putea ca la mititica sa ajungi femeia vreunui barbat mai adevarat ca tine :) Daca intelegi ce vreau sa spun. Si cand iesi de acolo dupa 20 de ani, s-ar putea sa nu te mai duci nici la toaleta cum trebuie si nici sa-ti mai permiti toata viata vreun BMW .... pentru ca ai vrut sa te dai barbat cu o masina care nu-i pentru oricine.
    Si eu cred ca barbatia sta in alta parte, nu in masina pe care o conduci, dar acum fiecare stie mai bine cum sta treaba. Unii compenseaza cu masina alte lipsuri ca sa fie vazuti mai "barbati".
    4 6
  • inexorabil
    Măi copii ai durerii, potoliti-va odata! Poti sa intri in pom cu orice, inclusiv cu rolele. Altceva, mult mai important, ar trebui sa ne suscite indignarea civica. De pilda, noi, valahii, am mai primit o palma indirecta pe obrazul nostru zgarcios. Ati auzit ca, in urma esecului penibil al Italiei la Mondialul in curs, atat selectionerul squadrei azzurra, cat si presedintele federatiei, s-au pretat la acel gest imens care la noi provoaca alergii apocaliptice: DEMISIA! Si cand s-a intamplat normalitatea asta absolut normala? La doar cateva minute dupa meciul care i-a ingropat pe Pirlo & comp. Dar soriciul nostru pare prea gros pentru asemenea demnitate voluntara...Cu un premier dovedit talhar intelectual si cu un presedinte incurcat cu satra interlopă, vom intra adanc in aceasta prea dulce si suava Europă (ca sa rimeze).
    Deci ce ragaiti voi pe aici? BMW in pom?...Romania IN PRAPASTIE --- iata ce sa ne doara!!!!!
    12 1
  • prudentul
    @ Redactia Automarket

    Va rog frumos sa eliminati odata pentru totdeauna formularea idioata si cretinoida "a pierdut controlul volanului".

    Se pierde contolul masinii, nu al volanului, pentru Dumnezeu!!! Am mai scris si altadata, nu poti pierde "controlul volanului" decat daca volanul iese de pe axa sa sau dispare ca prin magie. Pricepeti?
    7 0
  • Adrian
    Eu nu inteleg de ce nu i-a cumparat parintii un 420d. Era suficient de puternic. M4 e pt. profesionisti si soferi cu experienta.
    6 0
  • Costner
    ...ai dreptate inexo, n-avem coloana vertebrala, pt ca n-avem nici cap si nici picioare, n-avem nici o directie, suntem aceiasi fraieri dintotdeauna, am avut tarani si boieri, aceasi situatie si acum, se pare ca nu putem mai mult ca si civilizatie, constanti in timp ca si triburile din padurea amazoniana, sau popoarele sarace din Asia, cu mici schimbari si fluctuatii, dar aceiasi...prapaditi de romani care suntem si care vom fi, in linii generale nu cred ca viitorul are cum sa sune altfel decat prezentul, sau trecutul
    pe partea cealalta adevarul este, ca stam cam prost dpdv genetic,
    unii se mira ca au poate cativa inapoiati la suta de locuitori, si noi suntem minunati, tot poporul, ca avem cateva varfuri, raportate la nivelul intregii populatii, si asta din cand in cand,
    trist, dar asta-i realitatea

    dar sa revenim la masini, referitor la ... ca ai putea sa intri in pom cu orice, o intrebare ptr tine ca si analist auto:
    ce ai prefera?
    - un BMW care intra in pom din cauza sportivitatii masinii si/sau a stilului de conducere al soferului, care este implicit la o asa masina, sau
    - un GM la care ti se blocheaza directia si intri in pom, indiferent poate de stilul in care conduci?
    ahmmm?
    3 0
  • inexorabil
    @Costner, mie mi-ai adresat intrebarea? As prefera sa ma fac praf si pulbere si in pom, si in zid, cu o...italiana. De ce? Fiindca, din firea lor, astia nu prea pun accent pe siguranta. La GM, salvarea vietii a insemnat mereu o stiinta, iar la suedezi o obsesie. Numai ca m-am gandit eu mai strasnic si m-am revelat uimit de mine insumi: DE CE sa incerci sa fentezi inevitabilul (poate Dumnezeu a hotarat sa mori in momentul cutare si punct, nu admite vociferari si nici "la loc comanda") si sa nu fii demn in fata mortii precum ciobanul mioritic?...Adica sa fii pregatit de orice deznodamant, in fiecare clipa si in orice ipostaza existentiala! Uite de-aia italienii par niste...romantici. Nu prea i-a interesat sa scoata blindate pe roti. Am vazut de curand o Lancia indescifrabila in materie de descarcerare...groaznic contorsionata, dar, totusi, impacata cu destinul hotarat acolo Sus, in sfere inaccesibile. Care nu piere ca niste fiare neputincioase, ci traieste vesnic, ca Idee (cu majuscula).
    Cu alte cuvinte, nu ma mai simt un fanatic al sigurantei personale, mai ales daca as fi singurul vinovat!!! Si chiar daca altii ar fi idiotii care...Cand este limpede ca ti-a sunat ceasul, daca nu-ti poate fata mintea nicio solutie...viabila, atunci...lasa-te in voia sortii. Pur si simplu. Mai bine accepta durerea pasagera (dupa "ruperea filmului", oricum nu-ti vei mai aminti niciodata de ea) decat pe cea vesnica...
    1 2
  • unii sunt chiar atata de prosti incat nu realizeaza ca un BMW poate functiona si respectand limitele de viteza si facand asta, are exact aceleasi sanse sa ajunga in pom ca orice alta masina. Dar e greu, ce sa-i faci? Tot aia, unii, sunt atata de prosti incat au impresia ca ei in Toyota cand le "pleaca curu" intr-o curba din cauza poleiului, automat sunt salvati de la moarte si accident pentru simplul fapt ca n-au BMW. Cumva, intr-un fel, orice alta marca decat BMW sfideaza pur si simplul legile fizicii prin simpla achizitie a automobilului.

    Si ca vorbim de cocalari si masini facute praf, sa vedem un pic soferii de Ferrari din Romania? sa vedem prin ce statii mai intra ei, cu ce Tico-uri le tracteaza sau cum iau foc pe strazile de pe Terra?
    Cum majoritatea "interlopilor" si rahatilor ce s-au uitat prea mult la Godfather aleg Mercedes in loc la BMW? nu doar in RO, ci peste tot?
    Putem vorbi tot despre Mercedes, care culmea, la fel de propulsat de rotile din spate, la fel de puternic si poate chiar mai instabil, nu intra in pom, nu... cu un mercedes daca ai 20 de ani si intri intr-o curba cu 150 la ora, Mercedesul incepe sa leviteze cand simte pericolul iminent. Daca esti baut de exemplu, am inteles ca orice masina japoneza trage automat pe dreapta, iti pune fiola si te si aresteaza singura dar nu inainte de a se transforma in Megatron si a salva planeta de Decepticoni.
    2 0
  • @mowgli
    tu esti la care afirma ca demonta motoare de BMW in spatele blocului, la cat de meserias esti ... la jocuri video auto, sunt sigur ca-ti ramaneau piese la greu dupa ce strangeai la maxim chiulasa
    ...in loc sa cititi bibliografia data la romana ptr vacanta, voi va pierdeti vremea pe aici ?
    0 1
  • Un copil de 20 de ani,fara experienta in manevrarea unei masini de 430 CP intra intr-un copac si vin prostii sa iti spuna ca masina este de vina ca asa e ea proiectata sa ucida. Nu ca intr-un Mercedes C63 AMG nu patea nimic,desi e mai greu de controlat sau intr-un Audi RS5. Nu mai judecati marcile si tehnologia lor dupa copiii si oamenii,care le conduc si care uneori,intradevar,nu le merita.
    1 0
  • ptr comentatori de 2 bani
    n-a spus nimeni ca masina e de vina, fraieri cu buletin, sau fara
    asa cum nici un pistol incarcat nu e de vina, cand un prost se joaca si apasa pe tragaci
    ideea e ca la aceste masini ar trebui sa se faca un curs special de conducere mai ales ptr baietzasii cu muci la nas
    ca nu-i tot una sa apesi pedala de acceleratie la maxim la una care in 3-4 sec atinge 100, cu una care face asta in 15 sec
    1 0
  • jumate din voi ati face accident ptr prima data, singuri, cu un Ferrari prin oras, soferii lui peste prajit
    credeti ca-i aceiasi senzatie la volan ca in harburile voastre SH?
    noroc ca n-aveti banii aia, nci macar ptr un test cu asa ceva, dar si ala se face cu instructorul langa tine, si nu in centrul orasului
    bleah!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru