Dan Akerson: "GM este profitabil în Europa"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dan Akerson a anunţat că GM Europe a revenit pe profit. Vestea vine în contextul în care marca Opel se află într-un proces de restructurare, care ar trebui să se încheie la finele anului viitor. Totodată, şeful General Motors a declarat că vânzarea Opel în 2009 ar fi fost o afacere proastă, deoarece ar fi renunţat la Europa. Oficialii GM estimează că divizia din Europa va fi profitabilă în 2011, dacă exclud anumite costuri.
Divizia General Motors din Europa a apărut în faţa reflectoarelor în urma şedinţelor investitorilor din noiembrie 2010, când pierderile din Europa erau o povară evidentă. De atunci, GM a redus capacitatea de producţie din Europa şi a angajat o companie de consultanţă din Detroit, Alix Partners, pentru a asista compania în a găsi metode eficiente de a-şi îmbunătăţi veniturile şi de a reduce costurile în întreaga organizaţie.
Din 1999 până în prezent, GM a pierdut 14.5 miliarde de dolari în Europa. În 2009, concernul american era la un pas de a vinde 55% din acţiunile Opel unui consorţiu format din Magna International şi Sberbank, dar s-au răzgândit în noiembrie 2009.
Între timp, ţelul mărcii Opel a fost de a-şi reduce pierderile şi de a ajunge la un echilibru între profit şi cheltuieli, pe când fraţii lor de la Chevrolet au cunoscut cea mai bună evoluţie în Europa de până acum şi cel mai bun sfert al mărcii din istorie.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini a anunțat oficial startul producției noului Cooper Cabrio. Noua variantă decapotabilă a modelului britanic este produsă la uzina din Oxford. (18.11)
-
Potrivit unor declarații făcute de un oficial al mărcii, Abarth nu va mai lansa modele noi cu motoare termice în Europa. Marca italiană devine din acest moment o marcă pur electrică. (18.11)
-
Juriul Car Of The Year 2025 a definitivat lista celor 7 finaliști care intră în cursa pentru marele premiu. Dacia Duster și Renault 5 E-Tech printre pretendenți. (15.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
Care sunt costurile alea si la ce nivel se ridica? Ca sa stie exact ce fel de bullshit se serveste la Detroit...Vechea practica a disimularii unor date mai este folosita si acum cu foarte mult tupeu...
Iar Chevrolet "a cunoscut cea mai bună evoluţie în Europa de până acum şi cel mai bun sfert de an al mărcii din istorie" pe fondul rebranduirii Daewoo.