Dakar 2011: A şasea victorie de etapa a lui Carlos Sainz
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În etapa a douăsprezecea a Raliului Dakar 2011, desfăşurată ieri între San Juan şi Cordoba, Carlos Sainz a sosit primul, însă rămâne pe locul trei la general, cu peste o oră întrziere faţă de liderul, Al-Attiyah. Aceasta este cea de-a şasea victorie a spaniolului în ediţia de anul acesta a celei mai dure competiţii din motorsport.
Pe locul doi, cu o întârziere de două minute şi 43 de secunde a sosit Giniel de Villiers. Ultimul loc al podiumului în etapa de ieri a fost ocupat de Nasser Al-Attiyah, iar Stephane Peterhansel, sosit pe patru, a mai pierdut şase minute şi 55 de secunde în lupta cu Sainz pentru poziţia a treia din clasamentul general.
"Această victorie vine ca o consolare pentru mine. Am condus bine. Am fost nevoiţi să depăşim o mulţime de concurenţi. Cel mai important lucru al zilei este faptul că Stephane Peterhansel nu a reuşit să se aporopie", a declarat ibericul la finaul probei de ieri. "Sunt fericit. Când am concurat pentru prima dată în Dakar, visul meu era să câştig competiţia.
Aştept acest moment de foarte mult timp. Mai este o singură zi", a declarat Al-Attiyah.
Iată clasamentul etapei a douăsprezecea:
1. Carlos Sainz Volkswagen 5h37m18s
2. Giniel de Villiers Volkswagen + 02m43s
3. Nasser Al-Attiyah Volkswagen + 06m1s
4. Stephane Peterhansel BMW + 06m55s
5. Krzysztof Holowczyc BMW + 13m51s
6. Mark Miller Volkswagen + 16m51s
7. Guilherme Spinelli Mitsubishi + 25m36s
8. Ricardo Leal dos Santos BMW + 30m10s
9. Alfie Cox Nissan + 47m37s
10. Matthias Kahle SMG + 48m37s
Iată clasamentul general după douăsprezece etape:
1. Nasser Al-Attiyah Volkswagen 43h59m30s
2. Giniel de Villiers Volkswagen + 48m21s
3. Carlos Sainz Volkswagen + 01h21m16s
4. Stephane Peterhansel BMW + 1h41m29s
5. Krzysztof Holowczyc BMW + 4h10m34s
6. Mark Miller Volkswagen + 4h53m18s
7. Ricardo Leal dos Santos BMW + 6h39m37s
8. Christian Lavieille Nissan + 7h48m57s
9. Guilherme Spinelli Mitsubishi + 8h20m17s
10. Matthias Kahle SMG + 15h00m40s
Românii Mani Ghyenes şi Marcel Butuza au avut o zi fără incidente. Primul dintre aceştia a sosit pe locul 23, cu o oră, nouă minute şi 18 secunde întârziere. De partea celaltă, Marcel Butuza a sosit pe locul 61. În urma acestor rezultate, Gyenes ocupă locul 18 la general, iar Butuza rămâne pe 57.
Dc vrei sa vezi cine e de fapt "best in the world" uita-te la grupa T2,la masinile de serie si ai sa gasesti o Toyota Land Cruiser si te mai poti uita si la topurile vanzarilor la nivel mondial unde ai sa gasesti pe primul loc tot Toyota de ani buni...
Sper ca nu ti-am stricat ziua,dar acesta este adevarul.
Si dc ai catusi de putin interesat si ai da un search "recall" pe acest site ai vedea cate alte marci au facut acest lucru in ultima vreme,nr de unitati Toyota este mare fiindca nr de vanzari a fost f mare,raportul insa e unul de bun simt fata de alti producatori...
Si ca m-am tot lungit la vorba,vreau sa te intreb de ce nu-ti scri ID-ul,ai vreun complex?... :))
Sau dc ma gandesc mai bine cred ca esti zilier la VW pt a face loby :)
Spre deosebire de tine eu am mers cu Land Cruiserul ala despre care vorbesti tu ca a castigat la clasa T2. Bine, eu am mers in varianta cu toate scaunele cu si echipamentele de bun simt la care se renunta pt o asemenea cursa si cu un motor normal (deci si masinile de la T2 sunt departe de ce ofera o masina de serie).
Ei bine acel Land Cruiser cu care am mers in Sahara nu are NIMIC in comun cu Land Cruiserul pe care il gasesti la noi. Aia e o masina foarte ieftina facuta special pt off-road si in special pt desert unde intr-adevar se comporta foarte bine si pentru tarile cu infrastructura deficitara.
Ca masina de strada este buna doar daca vrei sa elimini pietrele de la rinichi.
Ar fi putut si VW sa inscrie Amarok la clasa T2, ca doar e masina de asistenta a Dakarului, dar nu se renteaza.