Daimler: “Vom colabora cu Geely pentru dezvoltarea de motoare pentru mașinile hibride”

de Paul Cosma
Miercuri, 18.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daimler și chinezii de la Geely vor colabora în vederea dezvoltării unei noi generații de motoare cu ardere internă pentru mașinile hibride. “Cele două companii plănuiesc un motor modular foarte eficient,” a declarat un reprezentant Daimler.

Grupurile Daimler și Geely își întăresc relația printr-un nou parteneriat la nivel tehnic. Nemții și chinezii vor coopera pentru dezvoltarea unui nou motor cu ardere internă care să stea la baza sistemelor de propulsie pentru vehiculele hibride.

“Cele două companii plănuiesc un motor modular foarte eficient,” a declarat un reprezentant Daimler.

Producția viitoarelor motoare va fi făcută atât în Germania, cât și în China. Daimler susține că va continua să investească în astfel de motorizări, însă subliniază că fabricile sale vor fi reconfigurate gradual pentru a produce motoare electrice.

Presa germană scrie că acest parteneriat cu Geely va aduce o economie la bugetul Daimler de cel puțin 100 de milioane de euro, dar nu mai mult de un miliard de euro.

Colaborarea Daimler-Geely nu va întrerupe parteneriatul nemților cu Renault, după cum a precizat un purtător de cuvânt al grupului francez.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • chinezul
    S-a intors lumea cu fundul in sus. De cand chinezul stie sa faca cercetare? De cand chinezul stie sa gandeasca.

    Daca as fi fan cu un Merecdes in curte i-as da foc de rusine.
    6 10
  • @flanel
    Nu te poti abtine sa nu te iei de Zarnasteanu?
    8 0
  • La prima vedere pare aiurea. Totusi, daca o intorci putin si pe celelalte fete, intra in calcul urmatoarele:

    1. Mercedes se pregateste de eliminarea motoarelor cu ardere interna. Asta explica si colaborarea cu Renault. AMG deja nu mai are motoare V12. Viitorul C63 are motor de 2.0L + electric. Samd.

    2. Poate multi nu realizeaza dar trecerea la electricitate costa. Mai ales partea de software care electric sau nu, are o implicare tot mai grea de la o generatie la alta. Mercedes trebuie sa taie din costuri si asta o face prin pasarea lucrurilor care devin secundare catre contractori.

    Oricum, mie nu-mi place ca dau tehnologie la chinezi. Din punctul meu de vedere mai mult de tiripliciuri n-as face acolo. Dar eu nu sunt decat in nasturel pe lumea asta si iaca, nu ma intreaba nimeni sa-mi spun parerea.
    10 1
  • In proiect urmează sa fie Cooptați și specialiști din fosta fabrica IFA
    5 1
  • inexorabil
    Ai pus punctele pe u, Zărne, ca să-mi permit o tendinţă de încercare de tentativă de glumă.

    Iată, aşadar, ce înţelege lumea de astăzi (desigur, cu excepţiile de rigoare…şi mi-ar plăcea ca tocmai Triada să se regăsească printre ele!) prin tranziţia către “o nouă lume” : nu în mod calculat, adică gradat, ci…haideţi s-o fărâmăm brusc pe cea veche, ca să se ridice praful dintr-însa…Dar şi pe acesta să-l suflăm cât colo.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru