Daimler va investi în fabrica sa de transmisii din România, fiind vizată o extindere, anunţă producătorul german într-un comunicat oficial publicat astăzi pe site-ul său de presă. Este vorba despre fabrica de transmisii construită la Sebeş, care va primi o extindere, aceasta fiind necesară deoarece fabrica din Stuttgart care produce aceleaşi componente a ajuns deja la capacitate maximă. Reprezentanţii Daimler au confirmat această investiţie, anunţată anterior şi de cei de la Handelsblatt, care susţineau că aceasta va fi discutată în cadrul consiliului de administraţie al concernului german. Premierul României, Victor Ponta, a anunţat deja semnarea unui memorandum de înţelegere cu ”una dintre cele mai mari şi prestigioase companii din Germania”, despre care spune că va construi o fabrică în ţara noastră. Andreas Renschler, membru al consiliului de conducere al lui Daimler, a confirmat investiţia prin intermediul unui comunicat oficial.
Daimler nu este la prima tentativă de investiţie în ţara noastră, ultima încercare fiind derulată în 2008. La vremea respectivă, era vorba despre o investiţie de 800 de milioane de euro în vestul ţării, în vederea construcţiei uzinei gândite pentru noul model compact al nemţilor. Negocierile au eşuat pe fondul incompetenţei autorităţilor române, care s-au grăbit să anunţe investiţia, contrar solicitărilor explicite ale constructorului german, care purta discuţii şi cu alte state în vederea realizării investiţiei respective.
Până la urmă, maghiarii au venit cu o ofertă mai bună decât a noastră şi nemţii au construit fabrica la Kecskemet, unde produc acum modelele CLA, A-Klasse şi B-Klasse. De data aceasta, investiţia este de 300 de milioane de euro, iar investiţiile ulterioare vor fi realizate în funcţie de sprijinul oferit de Guvernul României. Noua extensie a fabricii joint-venture a celor de la Daimler va produce transmisii automate cu cinci trepte şi componente de transmisii, scopul său fiind suplinirea capacităţii uzinei din Untertuerkheim, localizată în apropierea oraşului Stuttgart, care produce aceleaşi elemente. Ulterior, fabrica va produce şi o transmisie cu două ambreiaje, producţia acesteia urmând să debuteze din 2014, iar din 2016 va fi construită şi noua generaţie de trenuri de propulsie a concernului german. Cei de la Daimler au două fabrici în România care operează în regim de joint-venture, localizate în Sebeş şi în Cugir. Guvernul României nu este la prima tentativă de negociere cu un constructor străin de automobile, existând anumite voci care anunţau o potenţială investiţie a BMW Group în Lugoj, cu tratative derulate în 2012. Însă, aceste discuţii nu au fost confirmate de niciuna dintre părţi.Via AutomotiveNews (înreg.) | Daimler
http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130423/ANE/130429979/daimler-said-to-plan-transmission-plant-in-romania#axzz2RNThvpNh
daca n-ai timp/chef iti traduc eu: Daimler are de gand sa EXTINDA un jointventure deja existent.
si acum poti sa expiri...
- Preluarea completa a productiei de roti de lant din uzina Berlin-Marienfelde
-Preluarea productiei de arbori cotiti de antrenare NSG din Uzina Stuttgart-Hedelfingen
-Montaj de cutii de viteze FAG, preluare de la uzina Suttgart Zuffenhausen
-Extindere activitate constructii dispositive prin preluare de la uzina Stuttgart-Unterturkheim
asta era prevazuta in 2009 , impreuna cu
-CA de peste 50 mil euro ( maxim 2015)
- nr angajati peste 1000 ( maxim 2015)
am expirat?
am impresia ca ai o nemultumire...si ti-ai gasit locul :)