Daimler va elimina 1.000 de locuri de munca din cadrul Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Conducerea corporatiei germane Daimler a luat decizia de a renunta la 1.000 de locuri de munca din cadrul diviziei Mercedes-Benz. Conform discutiilor dintre reprezentantii angajatilor si conducere, angajatii a caror varsta nu depaseste 50 de ani au posibilitatea de a primi o alta oportunitate de angajare in cazul in care parasesc compania in mod voluntar. Din pacate, angajatii Daimler care nu indeplinesc acest criteriu nu vor putea beneficia de aceasta facilitate suplimentara oferita de directorii corporatiei germane.
Mercedes-Benz are in jur de 45.000 de angjati in Germania, ceea ce inseamna ca directorii Daimler au renuntat la aproximativ 2% din personal. Eliminarea a 1.000 de locuri de munca a fost o masura pe care Daimler o planuia de ceva vreme, dar a fost fortat de sindicate sa amane pe cat posibil concedierile.
In urma cu ceva vreme, directorii Daimler au semnat un acord cu sindicatele lor care nu le permite sa elimne prea multi angajati anual, dar le da voie sa elimine posturile redundante in mod treptat, pana in 2011. Maybach, Smart si multe altele.
In acest moment, Daimler AG este cel de-al 13-lea producator de automobile din lume si primul constructor de camioane din lume. Pe langa automobilele si camioanele Mercedes-Benz, Daimler AG produce siVia | Autoactu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)