Moment istoric pentru Daimler, care pregătește o transformare fundamentală a companiei. Pe scurt, grupul vrea să “scape” de divizia de camioane Daimler Truck, care va fi pregătită pentru a deveni o companie independentă, cu propria echipă de management.
Șeful Ola Källenius transmite că acest proces este unul necesar pentru ca Mercedes-Benz și Daimler Truck să funcționeze mai eficient ca entități separate.
Pentru ca separarea să fie aprobată, acționarii Daimler AG vor fi convocați la o Adunare Generală Extraordinară în trimestrul al treilea. Ulterior, listarea Daimler Truck la bursa din Frankfurt ar urma să se finalizeze la sfârșitul lui 2021.
Specialiștii estimează că divizia de camioane a grupului Daimler va avea o valoare de circa 29 de miliarde de dolari.
După finalizarea procesului de restructurare, grupul Daimler intenționează să-și schimbe numele în Mercedes-Benz.
Via Daimler
De ce? Fiindcă istoria în sine a devenit…incorectă politic.
Nici separarea completa a diviziei de camioane nu o vad cu ochi buni, deoarece multe dintre inovatiile din divizia PKW puteau fi adoptate rapid de divizia LKW, si invers. Eu sper ca actionarii sa nu voteze pentru aceasta strategie...eronata din punct meu de vedere.
Despre Renault... A fost cumpărat de Volvo.
Cât despre camioanele Mercedes, acestea au ajuns pe locul doi ca fiabilitate, după Iveco! La mare bătaie. Să mai amintim că Mercedes a luat de la mașinile stilul propriu prin care minte clientul?
Este singurul constructor de camioane care rotunjește cu plus numărul cailor.
Spre comparație, Volvo afișează 500 și are 509...