Daimler si Renault-Nissan, posibile divergente din cauza bateriilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa semnarea parteneriatului cu Renault-Nissan, directorul executiv Daimler, Dieter Zetsche, a declarat ca intentioneaza ca firma pe care o conduce sa devina numarul unu in productia de baterii pentru automobile. Problema devine interesanta deoarece si Carlos Goshn, directorul executiv Renault-Nissan, doreste acelasi lucru pentru compania pe care o are sub conducere.
Ambii sefi au promis sa produca cele mai bune baterii pe masura ce vor incepe colaborarea, insa acest lucru poate duce la un conflict intre cele doua companii chiar inainte de debutul efectiv al parteneriatului. Daimler si Renault-Nissan au semnat un contract prin care grupul franco-japonez preia 3.1% din Daimler, in timp ce compania germana va detine 3.1% din Renault si 3.1% din Nissan.
Colaborarea dintre cele doua grupuri viza doar dezvoltarea unor modele si propulsoare comune, bateriile pentru automobile nefiind incluse in contract. Atat Daimler cat si Renault dispun de tehnologia necesara producerii bateriilor pentru modelele electrice, acestea reprezentand urmatorul pas al industrei auto.
Thomas Weber, directorul de dezvoltare Daimler, a declarat ca bateria va deveni inima automobilului.
Daimler, alaturi de Renault-Nissan si BYD, pune la cale dezvoltarea unei masini electrice pentru piata auto din China.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Eu am zis anterior , ca DAIMLER nu a tinut mariajul cu Chrysler , si nu va tine cu Renault si Nissan.
Daimler e un nume , dar Nissan e jaf cu Renault si Dacia la un loc.
Daimler stia de la bun inceput de intentiile Grupului Renault. Carlos Ghosn a specificat foarte clar asta inca din 2008. Asta e doar o speculatie de presa menita sa dea de mancare unor scriitori de fituici.
Eu am ascultat si conferinta de presa si Dieter Zetsche mi s-a parut foarte sincer si deschis in a accepta baterii din interiorul aliantei.
baterii ieftine=masini electrice ieftine :))