Esential
13.8 | % este cresterea vanzarilor Grupului Daimler. |
2.9 | % reprezinta progresul vanzarilor Audi. |
13.8 | % este cresterea vanzarilor Grupului Daimler. |
2.9 | % reprezinta progresul vanzarilor Audi. |
Vanzarile diviziei de automobile Mercedes-Benz a Grupului Daimler au urcat cu 21.7% in luna aprilie, ajungand la 119.000 de unitati. Cea mai semnificativa influenta a vanzarilor a fost produsa de succesul lui C-Klasse, a anuntat constructorul german.
In primele patru luni ale anului, vanzarile Grupului au atins volumul de 437.700 de vehicule, avand o crestere de 13.8%. Daca luam in considerare doar vanzarile marcii Mercedes-Benz, se poate observa un progres de 16.3%, marca Smart consemnand, la randul sau, o urcare spectaculoasa cu 88%. Aceasta s datoreaza in principal noului model Fortwo.
Trecem la Audi, divizia premium a Grupului Volkswagen, care a avut un succes important in randul clientilor instariti din Rusia si China cu o situatie financiara mai buna fata de restul populatiei. Audi a inregistrat cresteri de 25% pe piata ruseasca si de 23% pe piata chineza, lucru care se traduce printr-o crestere de 2.9% a vanzarilor pe luna trecuta la nivel global. In decursul celor patru luni trecute din 2008, livrarile modelelor Audi au insumat 338.000 de unitati, marca din Ingolstadt reusind un progres de 1.7%.
Via | Autoactu
Comentarii (0)