Daimler se gandeste sa inchida definitiv Maybach
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi zilele trecute au aparut primele zvonuri legate de faceliftul limuzinei Maybach, situatia subsidiarului Mercedes nu este tocmai roz, acesta inregistrand in continuare vanzari slabe
Dieter Zetsche, proaspat reales in functia de presedinte executiv al grupului Daimler, a anuntat ca urmatorii doi ani vor fi decisivi pentru soarta constructorului de lux. Daca vanzarile nu isi vor reveni, Daimler va fi nevoit sa inchida Maybach, desi subsidiarul reprezinta singura arma cu care Mercedes poate raspunde unor rivali perecum BMW si Volkswagen, care detin fiecare o divizie de lux: Rolls Royce si Bentley.
La un moment dat Zetsche a insistat asupra ideei ca profitabilitatea Maybach nu conteaza, brandul fiind o demonstratie a existentei Daimler pe acest segment. Aceste conceptii ar putea insa sa se schimbepe viitor daca rezultatele financiare nu se indreapta.
Zetsche a confirmat faptul ca in prezent nu exista planuri pentru un alt model, o limuzina pozitionata intre actualul 57 si Mercedes S-Klasse, ceea ce inseamna ca previziunile nu pot fi deloc pozitive.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
Probabil sunt 2 chestiuni.
1.Designul marcii nu corespunde si nu are priza la public.
2.Nu prea demonstreaza cumparatorului ca Mercedes si maybach sunt 2 marci complet distincte. Marcile de lux britanice sunt percepute ca ceva rar si superexclusivist. Maybach-ul pare mai degraba un Mercedes evoluat, care iti cere niste bani grei in plus. La o adica, pot avea aceeasi prestanta cu un S-Klasse in loc de un Maybach. Si atunci, pentru ce 300 000 euro suplimentari?