BMW, Audi, Mercedes şi restul lumii. Cât au vândut mărcile premium în 2014 la nivel mondial?
Cei de la Mercedes-Benz sunt nevoiţi să deruleze o campanie de reducere a costurilor deoarece planifică o creştere a vânzărilor la nivel global, iar acest lucru nu poate fi realizat fără o schimbare structurală.
Fără aceasta, costurile fixe vor creşte la un nivel la care să nu mai fie la fel de rentabilă această marcă pentru Daimler AG. Dieter Zetsche, şeful concernului german care deţine marca Mercedes-Benz, şi-a stabilit drept obiectiv îmbunătăţirea structurii companiei la un nivel sustenabil şi competitiv.Proiectul de restructurare se numeşte ”Next Stage” şi va fi derulat până în 2020. Până în acel an, Mercedes-Benz vrea să depăşească BMW şi Audi la vânzări şi la marja de profit operaţional. Zetsche visează la un nivel de profit fără precedent pentru marca din Stuttgart. Potrivit analiştilor de la ISI Group, Mercedes-Benz are costuri semnificativ mai ridicate decât BMW şi Audi la nivelul forţei de muncă, deoarece marca din Stuttgart are cu 72% mai mulţi salariaţi decât Audi şi cu 26% mai mulţi decât BMW. Zetsche declară că scopul lor va fi să mărească productivitatea fiecărui angajat în loc să aplice disponibilizări, iar compania a gândit deja o listă de principii şi soluţii pe care le va aplica în fiecare departament.
BMW şi Mercedes-Benz reduc numărul de platforme pentru reducerea costurilor
Via Automotive News (înreg.) | Sursă foto
Comentarii (3)