Începând cu 1 februarie, numele Daimler va intra în istorie. Grupul german, care deține mărcile Mercedes-Benz și Smart, precum și subsidiara Mercedes-Benz Vans, își va schimba numele în Mercedes-Benz Group. Acest lucru vine la un an după ce divizia de camioane și de autobuze Mercedes a fost separată din Grupul Daimler.
CEO-ul grupului, Ola Kallenius, consideră că schimbarea de nume, alături de șirul de restructurări recente, vor crea noi oportunități pentru Mercedes de a crește pe piața mașinilor de lux.
În prezent, Mercedes-Benz se află în procesul de tranziție către vehicule electrice, dorind să concureze cu alte mărci producătoare de mașini electrice, precum Tesla sau Lucid Motors. Recent, însă, constructorul german a pierdut prima poziție în segmentul mașinilor de lux, fiind depășit de rivalii de la BMW, după o perioadă de 5 ani de supremație.
Marca Mercedes face parte din Grupul Daimler AG încă din 1902. În 1926 s-a produs fuziunea dintre mărcile Mercedes și Benz, din care a rezultat actualul Mercedes-Benz.
Totodată, și numele grupului a fost schimbat în Daimler-Benz AG.via Profit
Domnule Safta, “mărcile Mercedes şi Benz” ?! “Mercedes” a fost doar o linie de modele preponderent sportive, provenind de la unul dintre prenumele fiicei unui partener de afaceri al MĂRCII Daimler. Şi ce entităţi (distincte, evident) intrau în “Grupul Daimler” în 1902? Daimler, Maybach şi Daimler jr. eventual formau un grup de oameni. Da’ mai bine nu mai comentez nimic în privinţa dvs., că oricum n-aş face altceva decât să apăs nişte taste
Tu, care confunzi Porsche cu Nissan (la propriu), başca îl botezi Nissan GT, te pronunţi sentenţios pe fel de fel de teme. De pildă, ia iezplică mata’ de ce ar fi “necesară” denumirea de MB Group?
Ah, da, nu vei avea cum (sau nu va fi credibilă o eventuală tentativă), fiindcă vouă, e-sclavilor, vă este tipic argumentul de tip circular, adică ipoteza (proprie) voi o proclamaţi direct concluzie (pretinsă cu aplicabilitate generală).