Daimler: creştere de 16% a profitului în al treilea sfert al anului

de Sebastian Toma
Joi, 24.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lansarea lui CLA a dus la cel mai bun rezultat al Mercedes-Benz din ultimii ani. Marca din Stuttgart şi-a depăşit rivalii de la BMW şi Audi la vânzări în luna septembrie şi a avut o creştere a profitului în al treilea sfert.

Esential 13 modele noi va lansa Mercedes-Benz în următorii opt ani.
Daimler a înregistrat o creştere de 16 procente a încasărilor înainte de taxe în cadrul celui de-al treilea sfert al anului. În comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, când au obţinut 1.92 miliarde de euro, al treilea sfert al anului curent le-a adus celor de la Daimler 2.23 miliarde de euro. Reprezentanţii producătorului din Stuttgart spun că au reuşit să-şi depăşească rivalii tradiţionali de la BMW şi Audi în materie de vânzări în decursul lunii septembrie. Totul se datorează compactelor lansate în decursul anului curent, alături de facelift-uri şi modele noi lansate în 2013.

Analiştii de la Bloomberg estimau că Daimler va obţine un profit de 2.09 miliarde de euro în această perioadă, dar compania germană a reuşit să depăşească estimările iniţiale. Veniturile corporaţiei germane au crescut cu 5.3 procente în urma acestui rezultat, totalizând 30.1 miliarde de euro în decursul anului curent. Situaţia favorabilă a celor de la Daimler s-ar putea îmbunătăţi în continuare, spun analiştii, deoarece vor lansa 13 modele complet noi în următorii opt ani, SUV-ul compact GLA fiind deja inclus în această listă.

Urmareste Automarket
În prezent, Mercedes-Benz are o gamă de 23 de modele, care a crescut cu patru modele noi în şase ani şi a primit mai multe facelift-uri şi generaţii noi în decursul acestei perioade.
Livrările de CLA, berlina compactă a producătorului din Stuttgart, au dus la dublarea livrărilor Mercedes-Benz în luna septembrie în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În perioada aprilie-iulie a anului curent, Mercedes-Benz a început vânzarea modelelor CLA, E-Klasse facelift şi S-Klasse, fiecare dintre acestea aducându-şi aportul la rezultatul mărcii.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (17)

  • pai si normal daca vind la fraieri 1.5 dci cu 35.000E...
    16 32
  • @mbz

    Ideea e ca au acei 35.000 €, deci trebuie sa fi realizat ceva bun in viata, pe cand tu esti un omulet plin de invidie, frustrat si amarat. Hai ca deja mi-e putin mila de tine!
    39 13
  • Trebuie sa fii de-a dreptul cretin sa dai 35.000 de euro pe un 1.5 dci. Si, te rog, nu aduce cliseul ala tampit "eu nu merg cu viteza". Aici nu e vorba de viteza, ci de faptul daca incarci masina un pic urci cu a doua la deal.
    Un motor potent nu inseamna neaparat ca mergi cu viteza, ci inseamna depasiri efectuate fara emotii, capacitatea de a mentine o viteza constanta indiferent ca urci un deal etc
    Daca dai 35.000 pe un 1.5 dci nu esti altceva decat un individ care isi ia masina ca sa moara vecinul de ciuda. Majoritatea acestor modele vor fi cumparate de oameni care probabil si-au vandut apartamentul bunicii decedate.
    PS: Nu am nimic cu motorul de 1.5, dar el nu are ce cauta pe o masina mai scumpa de 15.000 euro.
    18 26
  • Mercedes
    Uite ca 1.5dci sau 1.2 tce au ce cauta si o fac foarte bine! Usor, nu te da cu capul de pereti ! Ne anunti cand iti iei permis, pana atunci poate nu mai scrii din imaginatie...
    30 11
  • pffffff
    Cat de penibil... cica "capacitatea de a mentine o viteza constanta indiferent ca urci un deal" ...hahahahaha! Alo ! Orice masina moderna din secolul 21 isi poate mentine viteza la deal din acceleratie atat timp cat nu-i aluneca ambreiajul sau n-are alte defecte tehnice. Ca sa nu mai discutam ca Mercedes in particular ofera experiente premium in toate aspectele. Mda, dupa cum se spunea mai sus...cineva trebuie sa-si ia permis. Toti amatorii scriu aici frate!
    23 9
  • Vasilica
    Am o mare indoiala ca profitul se trage din 1.5 DCI!!
    16 10
  • compact
    "Totul se datorează compactelor lansate în decursul anului curent în 2013"

    Compacte precum A Class si CLA(coupe compact). Ambele dispun de motorizari Renault. Benzina si diesel.
    16 4
  • @ compact
    Nu este adevarat . Pe langa succesul compactelor, Daimler AG ( cel mai mare producator de camioane din lume ) a beneficiat din plin de revirimentul foarte mare al camioanelor in Europa . Ieri Scania la prezentarea rezultatelor financiare a anuntat o crestere a profitului de 80 % comparativ cu anul trecut . Maine cei de la AB Volvo ( Volvo Trucks, Renault Trucks si Mack ) isi vor prezenta rezultatele financiare si la fel analistii preconizeaza o crestere importanta fata de anul trecut .Idem si cu MAN ( ca si Scania apartine de VW Group ) ce isi va prezenta rezultatele financiare martea viitoare .
    4 3
  • condrutz
    Doar 1.5 DCI este motor Renault pe A Class si CLA.
    Restul motoarelor atat diesel cat si benzina sunt motoare Mercedes.
    8 4
  • @ condrutz
    Ca sa nu mai mentionam ca viitorul Renault Megane ce va debuta in 2015 va utiliza platforma actualului A-Klasse . Anuntul a fost facut luna trecuta de conducerea Renault-Nissan care a anuntat ca nu numai Infiniti va folosi platforna lui A-Klasse pentru modelul sau compact ci si marcile Renault si Nissan .
    6 4
  • Mercedes Citan are motor 1.2 TCE benzina. Oricum sunt de accord ca Mercedes a facut alegere bun optand ptr Renault. Motoarele sunt testate-paratestate, fiabile si foarte economice.

    @@compact ce nu-I adevarat? n-ai citit articolul se pare... tot ce a facut omul a fost sa citeze articolul de mai sus. te bagi in seama aiurea.
    4 3
  • AndreiRN
    Se vede rezultatul schimbarilor.
    Mercedes a decis sa copie filozofia de la Toyota si sa faca masini pt populatie nu numai cea instarita.
    Bravo lor si de abia astept sa vad primul lor pickup.
    2 10
  • Compactele ajuta Daimler sa recupereze la vanzari distanta fata de BMW si Audi . Articolul vorbeste de profit, ori grosul profitului la Daimler provine de la E-Klasse in sus la autoturisme si de la divizia comerciala . Marja de profit la camioane este foarte mare, asa se explica de ce Scania de ex cu o productie sub 100,000 de camioane anual are un profit comparabil cu producatorii de automobile ce vand milioane de unitati anual .
    5 1
  • @Mercedes, @pff
    Spre deosebire de voi, eu chiar am condus acest "incredibil" 1.5 dci de pe CLA (la drive test). Era senzatie de genul: stai intr-un fotoliu, intr-o casa de ultima fita, si vizionezi un film la un televizor cu tub.
    6 8
  • Vand bine in USA, China, Rusia si alte tari unde daca ai Mercedes conteaza, masini cu marja operationala mare de tot (din 2 cifre si cred ca prima nu este neaparat 1)
    1,5dci este un motor bun, dar nu de aici vine marele profit
    5 2
  • Mercedes
    Experienta de viata imi spune ca esti doar un copil teribilist cu gura mare. Lauda de sine, nu miroase a bine. Daca imi puneam CV-ul la vedere mai ziceam sa tragi concluzii, dar asa nu arati decat cat esti de prost.
    6 1
  • @mercedes
    Pusti teribilist? Cu ce anume sunt teribilist? Prin ca mi se pare o idiotenie sa dai 35.000 de euro pe un 1.5 dci? O masina premium nu inseamna doar materiale de calitate si finisaje excelente. O masina premium inseamna si prezenta unui motor rafinat, al carui singur nu e sa consume putin si sa fie ieftin. Probabil cei ca tine sunt clientela masinilor gen s250 cdi sau ml 250cdi: oameni care isi iau masini ca sa moara vecinul.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru