Daimler confirmă tăierea costurilor pentru creșterea profitului: “Totul va fi revizuit, nu suntem mulțumiți de nivelul actual de profit”

de Paul Cosma
Miercuri, 22.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dieter Zetsche va părăsi poziția de CEO Daimler, însă nu înainte să confirme că producătorul german se pregătește de un amplu program de tăiere a costurilor. “Toate costurile vor fi revizuite, nu suntem mulțumiți de nivelul actual de profit,” a spus Zetsche, care va pleca de la șefia Daimler după 13 ani.

Daimler va avea un nou CEO în persoana lui Ola Källenius, începând cu 22 mai 2019, astfel că era lui Dieter Zetsche va lua sfârșit.

La ultimele declarații în calitate de CEO, Zetsche a transmis că Daimler se pregătește de un program amplu de tăiere a costurilor, astfel încât profitul grupului să crească.

“Nu suntem și nu vom fi mulțumiți de nivelul actual de profit. Totul va fi revizuit: costuri fixe și variabile, costuri cu materialele și personalul, proiectele de investiții și produsele,” a spus Zetsche, care va părăsi șefia Daimler după 13 ani.

Potrivit acestuia, prioritatea Daimler este să aducă brandul Mercedes-Benz la o marjă de profit de 8-10% până în 2021.

Presa germană susține că noul șef Daimler lucrează de câteva luni la un program prin care costurile administrative ar urma să scadă cu circa 20%, iar Daimler să economisească mai multe miliarde de euro.

Ola Källenius a spus recent că Daimler va reduce semnificativ costurile cu dezvoltarea noilor modele Mercedes-Benz, până în 2025, și că va intensifica alianțele cu rivalii tradiționali pentru îmbunătățirea marjelor de profit.

Noul CEO Daimler este așteptat să-și prezinte strategia în zilele ce urmează, după preluarea oficială a mandatului de la Dieter Zetsche.

Via Automotive News

Comentarii (4)

  • Profits, profits, profits... garbage in, garbage out.
    11 0
  • inexorabil
    O tempora! Cumplită senzaţie…Vrei şi tu să-ţi clăteşti ochii după o zi de lucru şi ce-ţi rezervă nepreţuita de mass-media?...Psihoze pe alese! Recte văicărelile şefilor...

    Vă asigur eu, dragi tovarăşi şi pretini Zetsche & Källenius, cine risipeşte fondurile companiei: femeile de serviciu! Orbilor, chiar nu vedeţi ce se întâmplă taman sub nasul vostru?! Prea le plătiţi regeşte pe escroace. În pana voastră, ia învăţaţi-le minte pe îmbuibatele alea. Păi normal că v-au ieşit miliarde la calculul pagubelor. Unde naiba ne trezim aici? Luaţi măsuri drastice de remediere a situaţiei, eventual dotaţi-vă propriile birouri cu aspiratoare, mături, perii şi lavete şi atacaţi frontal problema chiar domniile voastre. Eh, bine, ce-i drept, ar fi mai inspirată calea fuziunii, ba încă noii companii BMWercedes-BMWenz i s-ar oferi sublima ocazie de a reduce costurile cu materialele de curăţenie (să vedeţi ce trilioane s-ar economisi în acest caz).

    Pardon, discursul s-a radicalizat, aşa că trebuie să mă adaptez şi eu: deja nu mai merge cu “reducerea”, ci mizăm direct pe “tăiere”. Vorba aceea: să tăiem costurile după cum ne taie capul.
    5 1
  • Asa ma inteapa inima de empatie cand ii vad pe sefii de la Daimler, Vag, etc ca vorbesc despre reducerea costurilor in conditiile in care masinile s-au scumpit mult in ultimii ani, ca doar ne trebuie ecrane peste tot. Sa le printeze 3D dom'le, sa fie de plastic dar cu sigla corespunzatoare. De ce nu pricep cumparatorii ca domnu Didi 10 are un lifestyle de intretinut si ca el de fapt cand vrea costuri micsorate se gandeste la binele munctiorilor si al nush carui land nemtesc
    2 0
  • hazard
    cresterea calitatii produselor nu intra in planul de profit?
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru