Daimler va avea un nou CEO în persoana lui Ola Källenius, începând cu 22 mai 2019, astfel că era lui Dieter Zetsche va lua sfârșit.
La ultimele declarații în calitate de CEO, Zetsche a transmis că Daimler se pregătește de un program amplu de tăiere a costurilor, astfel încât profitul grupului să crească.
“Nu suntem și nu vom fi mulțumiți de nivelul actual de profit. Totul va fi revizuit: costuri fixe și variabile, costuri cu materialele și personalul, proiectele de investiții și produsele,” a spus Zetsche, care va părăsi șefia Daimler după 13 ani.
Potrivit acestuia, prioritatea Daimler este să aducă brandul Mercedes-Benz la o marjă de profit de 8-10% până în 2021.
Presa germană susține că noul șef Daimler lucrează de câteva luni la un program prin care costurile administrative ar urma să scadă cu circa 20%, iar Daimler să economisească mai multe miliarde de euro.
Ola Källenius a spus recent că Daimler va reduce semnificativ costurile cu dezvoltarea noilor modele Mercedes-Benz, până în 2025, și că va intensifica alianțele cu rivalii tradiționali pentru îmbunătățirea marjelor de profit.
Noul CEO Daimler este așteptat să-și prezinte strategia în zilele ce urmează, după preluarea oficială a mandatului de la Dieter Zetsche.
Via Automotive News
Vă asigur eu, dragi tovarăşi şi pretini Zetsche & Källenius, cine risipeşte fondurile companiei: femeile de serviciu! Orbilor, chiar nu vedeţi ce se întâmplă taman sub nasul vostru?! Prea le plătiţi regeşte pe escroace. În pana voastră, ia învăţaţi-le minte pe îmbuibatele alea. Păi normal că v-au ieşit miliarde la calculul pagubelor. Unde naiba ne trezim aici? Luaţi măsuri drastice de remediere a situaţiei, eventual dotaţi-vă propriile birouri cu aspiratoare, mături, perii şi lavete şi atacaţi frontal problema chiar domniile voastre. Eh, bine, ce-i drept, ar fi mai inspirată calea fuziunii, ba încă noii companii BMWercedes-BMWenz i s-ar oferi sublima ocazie de a reduce costurile cu materialele de curăţenie (să vedeţi ce trilioane s-ar economisi în acest caz).
Pardon, discursul s-a radicalizat, aşa că trebuie să mă adaptez şi eu: deja nu mai merge cu “reducerea”, ci mizăm direct pe “tăiere”. Vorba aceea: să tăiem costurile după cum ne taie capul.