Presa germană susține că Daimler, BMW și Volkswagen au colaborat pentru a reduce mărimea rezervoarelor pentru soluția AdBlue de tratare a emisiilor și au convenit să nu introducă filtre de reducere a particulelor fine.
Astfel, cele trei companii riscă amenzi de până la un miliard de euro fiecare, susține Der Spiegel, citată de Automotive News.
AdBlue este o soluție pe bază de uree care ajută la reducerea emisiilor NOx (considerate nocive) ale vehiculelor diesel.
BMW a refuzat să comenteze pe marginea subiectului, în timp ce Daimler și Volkswagen au spus că vor coopera cu autoritățile în acest caz.
În cazul încălcării reglementărilor europene cu privire la formarea cartelurilor, companiile riscă amenzi care pot ajunge la 10% din veniturile globale.
Via Automotive News
Mit? Am greșit; ditamai realitatea!
Ce-ți mai place situația, Mafencule. Mai tare decât sexul, nu? Lasă, că ȋnțeleg și eu mersul istoriei, recte năravurile Reich-ului cu nr. 4, pe care le-am tot ȋnfierat eu ȋnsumi ȋn ultima perioadă. Dar explică-mi, totuși, de ce tu, zâna moralității și a originalității pe nume Toyota, vii și-ți ȋncordezi mușchii sportivi cu steroizi de la…BMW. Deci, după faza asta de cacao cu “noua” Supra, să nu mai aud ȋn veci de…taiota (bravo, Zărne!). S-a Bushido de pereți.
Pe subiect. Frățioare, ce spectacol jenant…Nu la Triadă mă refer, ci la jocul acesta cu bufoni ai “justiției independente” angajați ȋn prinderea “infractorilor”…Ca să fie treaba cât mai sigură, se mizează pe așii crimei (juridic) organizate ;)
Deja m-am plictisit rău de UERSS. Dacă s-ar ivi ocazia de a mă stabili peste Ocean, n-aș rata-o…Există destui români ȋn SUA și Canada, deci nu m-aș simți singur printre străini.
Oameni scumpi și dragi, NORMAL că Triada nu vrea Diesel-ul ȋngropat, ci să tragă foloase de pe urma lui până la ultima picătură de petrol din Sistemul Solar, nu doar de pe Terra. Chiar dacă politica oficială a UERSS a diminuat interesul publicului pentru Diesel (deci a izbutit propaganda, nu că ar fi un efect al lui Dieselgate), evident că Triada nu admite să-i piardă pe clienții care au rămas fideli acestui tip de carburant. Dar, deoarece vor să câștige și producătorii de AdBlue, este la mintea cocoșului că trebuia accelerată cumva cererea și atunci s-a convenit, ȋn cadrul “cartelului”, asupra acestui truc de grădiniță cu micșorarea discretă a rezervoarelor de AdBlue, iar acele filtre pentru particulele fine ȋnseamnă, logic, costuri suplimentare, adică indezirabile (nu, n-am devenit peste noapte un fan al “reducerii costurilor”, dar noi ne-am obișnuit să judecăm numai din punctul nostru de vedere…).
Teorie economică pentru sugari! Iar mass-media toarnă gaz pe foc fără rost. Mai și răstălmăcește: “reducerea eficienței” ?!
Cât despre impulsurile justițiare ale UERSS, nu vreau să repet, dar, totuși, repet: Dieselgate???
P.S. Greu cu fățărnicia asta...Oficială, nu-i bai. Eu, Berlinul, pardon, Bruxelles-ul, vreau să trec ȋn ochii tuturor drept corectitudinea ȋntruchipată, adică să sancționez Triada. Dar oare nu contribuie și ea, cu profiturile sale, direct sau indirect, mai mult sau mai puțin, la bugetul UERSS? Ba da, dar, ȋn numele (cum altfel decât dezarmant?) “obligațiilor legale și fiscale”, pot să mă dedau la orice fel de și oricâte arbitraruri (eufemism; ca să nu le numim abuzuri) vrea pulpa mea, că doar, axiomatic, niciodată “statul” (de oriunde) nu va refuza sursele suplimentare de alimentare a propriilor fonduri, câtă vreme SE POATE (situație facilitată de faptul că societatea civilă nu poate manifesta altă reacție decât aceea de a ȋnghiți ȋn sec, recte de a aproba…mai ales că, dacă tu, cerberul de stat, țipi ȋncruntat la ea: “Legalitate! Fiscalitate!”, se aruncă imediat pe burtă ȋn fața ta, ȋnlemnită de frică – de-aia afirm că lumea asta este un socialism ubicuu și perpetuu și, până la urmă, totalitar…).
Ziceai, într-un comentariu, că a-i fi fericit să te refugiezi în munți și să plimbi ursul.
Hai, plimbă ursul!
...Ca să fim și noi fericiți!
La urma urmei, plimbă și tu noua Supra. 100 % japoneză (așa ȋi zicea unei chifle ȋmpletite, dacă ȋți amintești de cozile “comuniste”).
Unii au o mie de fețe, alții au doar una: aia de prost.
Și e bine că e așa. Pentru că pe ăștia îi identifici repede și îi ocolești de la distanță.
P.S. Cratima aia e pusă bine.
Aiureala este doar în capul tău. Dar asta nu mai e o noutate pentru nimeni.
Hai, plimbă ursul!
:P
Marș ȋn BMWyota ta și ai grijă să duduie maneaua ȋn boxe. Cheers!
P.S. Noi ne iubim, nu? Să nu creadă “fraierii” altceva :D
Hai, plimbă ursul!
Atât.
Apropo, ce mărturisire ai făcut chiar astăzi, Costel?