Daimler ar putea renunta la Maybach
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dieter Zetsche, directorul Mercedes-Benz, a lasat de inteles in cadrul unei declaratii pe care a facut-o la Salonul Auto de la Frankfurt ca Maybach ar putea iesi din productie. Motivul pentru care Daimler renunta la aceasta marca de lux este faptul ca asemenea modele s-ar putea sa nu fie pe gustul viitorilor clienti ai modelelor de lux, iar costurile dezvoltarii unor asemenea modele s-ar putea sa fie prea ridicate pentru a fi echitabile. Dieter Zetsche considera ca gusturile in materie de masini ale clientilor care isi permit modele de lux precum cele create de Maybach s-ar putea schimba dupa ce criza financiara se va incheia.
Presedintele Mercedes-Benz a mers mai departe si a declarat ca "noua elita" va avea gusturi mai discrete si mai modeste si numerosi clienti nu vor dori un Maybach. Astfel, tocmai opulenta oarecum discreta a marcii germane de lux ar putea sa incheie definitiv cariera acesteia. Pe langa asta, inlocuitorii modelelor Maybach 57 si 62 nu au fost confirmati dar nici infirmati, ceea ce ridica numeroase semne de intrebare in privinta acestora.
Exista posibilitatea ca Daimler sa opreasca definitiv productia si dezvoltarea oricarui model Maybach odata cu incheierea ciclului de fabricatie al modelelor actuale. Soarta marcii germane sta in mainile clientilor si a modului in care Daimler va interpreta evolutia pietei.
Sfarsitul marcii Maybach ar aduce odata cu acesta si cresterea pretului de revanzare al modelelor actuale, care ar deveni si mai rare decat sunt.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a anunțat că se întoarce la Pikes Peak, după ce anul trecut au ieșit victorioși. De data asta vor folosi un Mustang-Mach E pentru a repeta performanța. (01.02)
-
Potrivit unor informații apărute în presă, mărcile Audi și Porsche iau în considerare să producă mașini în Statele Unite pentru evitarea tarifelor de import impuse de președintele Donald Trump. (31.01)
-
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine. (31.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Cele mai rechemate mărci în Europa, în 2024: Mercedes-Benz, pe primul loc
Comentarii (4)