Daihatsu va părăsi piaţa din Europa în 2013
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Marca Daihatsu va fi retrasă de pe piaţa europeană începând cu anul 2013. Cei de la Daihatsu au părăsit în 2006 piaţa australiană şi au plecat din America de Nord în 1992 din cauza vânzărilor slabe. Daihatsu a început exporturile în Europa în anii 1960, deşi nu a reuşit să înregistreze rezultate pozitive până în anii 1980. Oficialii Daihatsu îţi asigură clienţii că vor furniza în continuare piese noi şi servicii after-sales după data de 31 ianuarie 2013.
În 2010, Daihatsu a vândut doar 19.300 de unităţi în Europa. În 2009, subsidiara Toyota a comercializat 36.300 de unităţi pe Bătrânul Continent. Vârful vânzărilor a fost atins în 2007, când marca japoneză a vândut 58.600 de unităţi. În acest moment, există 10 distribuitori de Daihatsu în Europa şi aproximativ 1.000 de dealeri, dintre care 400 sunt reprezentanţi exclusivi ai acestei mărci. Daihatsu are şase fabrici, patru dintre acestea fiind localizate în Japonia.
Retragerea Daihatsu din Europa se face pe fondul vânzărilor slabe şi a costurilor ridicate legate de adaptarea modelelor din gamă la normele impuse de Uniunea Europeană. Aceste adaptări se referă atât la reducerea emisiilor de CO2, cât şi la îmbunătăţirea standardelor de siguranţă pe care le respectă modelele respective.
În plus, Daihatsu are de suferit din cauza aprecierii yen-ului japonez în faţa Euro, ceea ce are efecte negative asupra bilanţului financiar al companiei japoneze, făcând operaţiunile din Europa neviabile.Via | Daihatsu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)