Dacia va produce motoare Euro 5
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fabrica Dacia din Mioveni va produce motoare Euro 5 pentru modelele sale şi pentru unele modele Renault, Nissan şi Renault Samsung. Noua familie de motoare Euro 5 este cuprinsă din două propulsoare – H4 şi H5. Cele două unităţi vor fi produse în paralel cu versiunea modernizată a lui K7. Motorul K7 din gama Dacia va fi adaptat pentru a respecta normele Euro 5, dar specificaţiile exacte ale acestuia nu au fost anunţate.
Actualele propulsoare Euro 5 din gama Dacia sunt importate de la alte uzine ale francezilor de la Renault, dar vor fi produse in-house în curând. În prezent, cei de la Dacia produc trei tipuri de motoare care respectă normele Euro 4 – K7J, K7M şi unitatea diesel F8Q oferită pentru Renault Kangoo.
Gama de motorizări care poartă codul H este găsită pe modelele Renault şi Renault Samsung SM3. Această gamă de motorizări este fructul colaborării dintre Renault şi Nissan şi sunt create pentru emisii cât mai scăzute şi un consum redus de carburant urmărind strategia de downsizing a grupului franco-nipon.
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
OMV Petrom a anunțat că vrea să aibă 5000 de puncte de încărcare în România până la începutul deceniului următor. În prezent, rețeaua companiei are circa 900 de puncte de încărcare în țara noastră. (19.02)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția națională de automobile a avut parte de o scădere în prima lună din 2025. (17.02)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Ps: Renault un jeg de firma care a scapat de faliment datorita DACIA PITESTI.
:))))))))))))))
N-o să vezi aşa ceva pe o maşină low-cost.
cam asa o sa faca ei motoare euro 5
La ce ajuta euro 5 sau euro 6?... probabil ca la micsorarea poluarii...
Daca ar ajuta si la marirea coeficientului de inteligenta si la micsorarea nivelului de prostie si ingamfare al persoanelor de pe glob ar fi super bine!
Sincer, folosesc masina personala pentru drumuri lungi sau urgente, in conditii de siguranta sporita, comfort si timp redus...
In schimb nu folosesc masina personala pentru a cumpara paine de la magazinul din coltul blocului... pentru ca mi se pare absurd... Insa sunt persoane carora nu li se pare absurd... oare de ce?
Sa nu mai spun de mersul la serviciu cu masina personala... pppffff... recunosc, si eu mai merg cu ea la serviciu, dar RAR, gen o data pe luna!!! Daca am reusi sa mergem 2-3-4-5 persoane la serviciu cu o singura masina?... nu ar fi mai bine?
Hai ca deja aberez... si ma abat de la subiect...
In principiu... e bine ca si Dacia urca pe linie tehnologica si era si normal, altfel... falimentul scria pe ei.